Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:962642
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    5
2.  Mērķis    5
3.  Uzdevumi    5
4.  Budžeta jēdziens    6
5.  Budžetu veidi un struktūra    7
6.  Valsta budžeta politika    8
7.  Budžeta deficīta politika    10
8.  Budžeta izpilde un kontrole    10
9.  Starptautisku faktoru ietekme uz budžetu un finansēm    11
10.  Latvijas valsts budžets    12
11.  Īss ieskats Eiropas Savienības kopējā budžetā    14
12.  Latvijas Valsts 2010. gada budžets    16
13.  Īss ieskats Lietuvas Valsts 2010. gada budžetā    18
14.  Secinājumi    20
15.  Izmantotā literatūra    21
Фрагмент работы

14. SECINĀJUMI
1. Budžets vispārīgā nozīmē ir ieņēmumu un izdevumu plāns kādam noteiktam laika posmam, darbam, pasākumam vai funkcijai.
2. Budžeta gatavošanai ir vairāki mērķi.
3. Pastāv divu veidu budžets – elastīgs un fiksēts.
4. Uzņēmuma budžeti iedalās trīs grupās - funkcionālie budžeti, kopējie jeb vispārējie budžeti, finansu budžeti.
5. Valsts budžeta uzdevums ir saskaņot valsts veicamos uzdevumus ar tās rīcībā esošajiem naudas līdzekļiem.
6. Pastāvot budžeta deficītam, veidojas valsts parāds.
7. Budžets tiek pieņemts Saeimā, un tam ir likuma spēks.
8. Lai budžets tiktu izpildīts atbilstoši paredzētajiem mērķiem, ir svarīgi izveidot institūcijas, kas nodarbojas ar budžeta procesa kontroli.
9. Valdības uzdevums ir maksimāli saskaņot valsts starptautiskās intereses ar iekšējām sabiedrības interesēm.
10. Budžets ir līdzeklis valsts politikas realizācijai ar finansiālām metodēm.
11. Budžeta mērķis ir noteikt un pamatot, kādi līdzekļi nepieciešami valdībai, citām valsts institūcijām un pašvaldībām, lai īstenotu valsts politiku.
12. Iedzīvotāji var sniegt priekšlikumus grozījumiem valsts budžetā gan pašvaldībās, gan ministrijām padotajās valsts iestādēs, gan ministrijās, kā arī Saeimai.
13. Valsts budžetu veido ministriju un tās padoto iestāžu, pašvaldību atsevišķie budžeti.
14. Kad ministrijas ir sastādījušas budžetus un Ministru kabinetā ir apstiprināts valsts budžets, tas tiek iesniegts nobalsošanai Saeimas deputātiem.
15. Katru gadu par valsts budžetu tiek veidots īpašs likumprojekts, kas nodots izskatīšanai un apstiprināšanai Saeimā.
16. Budžetam ir vairāki veidošanas posmi.
17. Ministru kabinets akceptē likuma par valsts budžetu projektu un iesniedz to Saeimā.
18. Saeima izskata valsts budžeta likumprojektu divos lasījumos un lemj gan par ieņēmumu daļu, gan par izdevumu daļu.
19. Ministru kabineta iesniegto valsts budžeta likuma projektu Saeima pārbauda un apstiprina likumdošanas kārtībā.
20. Balsojums par valsts budžetu notiek divos lasījumos.
21. ES budžeta nauda tiek galvenokārt tērēta, lai samazinātu sociālās un ienākumu līmeņa atšķirības visā ES, lai veicinātu mobilitāti.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,48 €
Комплект работ Nr. 1318597
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация