Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:975431
 
Оценка:
Опубликованно: 29.12.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
1.1  Kas ir cena?    4
1.2.  Cenu ietekmējošie faktori    5
1.3.  Cenu polotikas izstrādāšana    7
1.4.  Cenu veidošanas metodes    9
1.5.  Cenas veidošanas stratēģija    11
2.  PRAKTISKĀ DAĻA    14
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    14
2.2.  Pakalpojuma apraksts    15
2.3.  Tirgus situācija    16
2.4.  SIA”AU” cenu politika    17
2.5.  Pakalpojumu cenas veidošanas mehānisms    18
2.5.1.  Cenas veidošana pēc pašizmaksas    21
2.5.2.  Cenas veidošana pēc vēlamās efektivitātes    24
2.5.3.  Cenas veidošana vadoties pēc konkurentiem    26
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    30
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKTS    31
Фрагмент работы

Par cik uzņēmuma SIA”AU”galvenais cenu noteikšanas mērķis ir peļņas paaugstināšana, tad cenu veidošanas metode visām uzņēmuma produkcijas grupām jānosaka, izmantojot konkurentu metodi. Tādejādi uzņēmums paaugstinās peļņu un uzlabos finanšu rādītājus. Līdz ar to uzņēmums varēs ieguldīt vairāk līdzekļu uzņēmuma attīstībā.

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Iepazīstoties un izanalizējot SIA „AU” uzņēmuma darbību, darba autore veica šādus secinājumus:
• Būtisks uzņēmuma eksistences nosacījums ir pareiza cenu noteikšana uzņēmuma produkcijai, izmantojot uzņēmumam piemērotāko cenu veidošanas metodi;
• Faktori, kas ietekmē cenas noteikšanu ir uzņēmuma stratēģija un mērķi, uzņēmuma izmaksas, cenu veidošanās principi uzņēmumā, piedāvājums un pieprasījums, piegāde, patērētāju maksātspēja, valsts likumdošana un konkurence;
• SIA „AU” ir mazumtirdzniecības uzņēmums, kas pārdod mūsdienīgus apģērbus un aksesuārus tiem sirdī jaunajiem cilvēkiem, kuri seko līdzi modei, apģērbu detaļām un kvalitātei;
• „Zapping Milano” veikalos ir pieejami 20 dažādi produkciju veidi - sieviešu apģērbi, aksesuāri un apavi;
• SIA ”AU” uzņēmuma galvenais cenu politikas mērķis ir paaugstināt peļņu;
• Uzņēmuma cenas tiek noteiktas ņemot vērā izmaksas, izmantojot seguma metodi. Šo metodi izmanto uzņēmumi, kuriem jārēķinās ar tirgus noteikto cenu;
Pēc iepazīšanās ar SIA „AU” uzņēmuma darbību, darba autore iesaka sekojošus priekšlikumus uzņēmuma darbības uzlabošanai:
1. Izanalizējot aprēķinus, tika noteikts, ka cenu veidošanā uzņēmumam jāizmato konkurentu metode - preces cena jānosaka pēc vidējām izmaksām un uzcenojuma, kas ir atbilstošs nozarei, kurā uzņēmums darbojas. Tādejādi, nosakot pareizu, konkurētspējīgu produkta cenu, uzņēmums iegūs vislielāko peļņu no pārdotās produkcijas;
2. Realizējot izvirzītos cenu veidošanas priekšlikumus, uzņēmums uzlabos finanšu rādītājus, līdz ar to uzņēmums varēs ieguldīt vairāk līdzekļu uzņēmuma attīstībā.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1336211
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация