Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:986275
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.12.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Mediji var radīt savus stāstus arī paši,
veidojot stāstus pret organizāciju un parādīt to kā slikto, izmantojot neapmierinātus
darbiniekus, brīvprātīgos, klientus un, kas vēl interesantāk, neapmierinātus bijušos
darbiniekus, bijušos brīvprātīgos un bijušos klientus (Fearn-Banks, 1996:64). Turklāt
nedrīkst piemirst, ka mūsu informācijas laikmetā neviena publikācija tā vienkārši nepagaist no cilvēku atmiņām laika gaitā. Pat niecīgākais negatīvais komentārs var dzīvot garu mūžu internetā vai tikt vienā mirklī nosūtīts miljoniem cilvēku visā pasaulē, vienalga vai tie ir jūsu klienti, konkurenti vai sadarbības partneri (Anthonissen, 2008:121).
Visa apskatītā teorētiskā literatūra apliecina to, ka medijiem ir milzīga loma krīzes
eskalācijas procesā. Tie spēj krīzi gan saasināt, gan samazināt, bet to nozīmi nevar noliegt.
Krīzes vienmēr saistītas ar zināmu daļu nezināmā un neskaidrības, kas palielina mediju nozīmi un sabiedrības paļaušanos uz tiem kā uzticamu informācijas avotu (Perse, 2001:60).
Tomēr tas nenozīmē, ka ziņojumi medijos ir absolūti nekontrolējami, tādēļ tos var ignorēt
un vienkārši vērot, kas notiks tālāk. Ir ļoti svarīgi strādāt ar medijiem tieši krīzes laikā, lai līdz minimuma samazinātu iespējamību, ka tie sniedz nepatiesu vai sagrozītu informāciju.
Ir jāveido mijiedarbība ar mediju un uzņēmuma rīcībā esošo informāciju. Šī mediju mijiedarbība ar milzīgo informācijas daudzumu, kas krīzes laikā rodas, sabiedrībai palīdz sagremot informāciju un izprast kā tieši viņa tiks ietekmēta (Bryant, Thomposn, 2002:237).
Nesniedzot informāciju medijiem, vai darot to novēloti šo mijiedarbību nav iespējams
izveidot. Mediji paši interpretē informāciju, kas krīzes apstākļos parasti ir visai pretrunīga no dažādiem informācijas avotiem. Tā rezultātā sabiedrība var saņemt nepareizu informāciju, kas var nozīmēt krīzes saasināšanos un padziļināšanos krīzei eskalējoties arvien tālāk.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация