Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:994920
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.07.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Konfliktu būtība, to veidi    4
2.  Konfliktu cēloņi    7
3.  Konfliktu stadijas    8
4.  Konfliktu risināšana    9
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Konflikts ir attiecīgā laikā un telpā pretrunīgu tendenču vai interešu sadursme, kuras pamatā ir noteiktas vērtības, par kuram rit cīņa.
2. Atkarībā no konfliktējošo pušu mērķiem un rīcības, tiek izdalīti funkcionālie (konstruktīvie) konflikti, kas veicina labvēlīgas izmaiņas organizācijas darbībā, palielina efektivitāti, disfunkcionālie (distruktīvie) konflikti, kas veicina sociālu normu sagraušanu, deformēšanu un stabilizējošie konflikti, kas novērš novirzīšanos no normas, stabilizē situāciju un rada produktīvu risinājumu.
3. Pēc konflikta virziena organizācijā, tiek izšķirti vertikālie konflikti, kas norisinās starp dažādu līmeņu darbiniekiem un horizontālie konflikti, kas rodas starp viena līmeņa darbiniekiem.
4. Pēc subjekta konflikts var izpausties četros veidos, kā iekšējais konflikts, kas notiek pašā cilvēkā, starppersonu konflikts, koros viena puse traucē otrai kādas darbības veikšanā un mērķu sasniegšanā, konflikts starp personu un grupu un starppersonu konflikts, turklāt organizācijas ikdienas notikumos un procesos darbojas visi konfliktu veidi
5. Konflikta cēloņi meklējami cilvēku rīcībā, kuras cēlonis bieži vien ir nespēja sadalīt ierobežotos resursus, atšķirības mērķos, trūkumi uzdevumu saskaņošana un mijiedarbē, atšķirības uzskatos un nostādnēs, neapmierinoša komunikācija, cīņa par ietekmi, vajadzību apmierināšana, nepareizs priekšstats par organizācijas izveidoto vidi un cilvēka vietu tajā.
6. Konflikta attīstībā tiek izdalītas četras stadijas: konflikta situācijas rašanās, konfliktējošās uzvedības stadija, konflikta atrisināšanas (neatrisināšanas) stadija, pēckonflikta stadija.
Konflikta atrisināšana ir radošs process, kurā mēģinot saprast otras puses viedokli, nevis kritizējot un nepieņemot, bet gan izvērtējot un uzklausot, iespējams nonākt pie pozitīva, profesionāla gala rezultāta, kas veicina pozitīvu organizācijas turpmāko notikumu attīstību.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация