Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:228184
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.02.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Jūras kravu pārvadājumi    3
2.  Frakts    4
3.  Incoterms    12
3.1.  Inkoterma definējums    12
3.2.  Inkoterma mērķis    12
3.3.  Inkoterma uzbūve    13
4.  Konosaments    18
4.1.  Konosamenta definējums un tā būtība    18
4.2.  Jūras kravu pārvadājumu tiesiskais regulējums    19
4.3.  Konosamentu veidi    19
4.4.  Konosamentā ietveramā informācija    20
4.5.  Pārvadātāja atbildība    22
5.  Starptautiskā likumdošana    24
6.  Pielikumi    31
Фрагмент работы

Likuma “Jūras kodekss” 138.pants nosaka atbildība par aizkavēšanos: “Ja puses nav vienojušās par pretējo, pārvadātājs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies sakarā ar kravas piegādes aizkavēšanos.”
Likuma “Jūras kodekss” 225.pants arī it kā nosaka atbildību par kravas bojājumu un piegādes aizkavēšanos: “(1) Pārvadātājs atbild par zaudējumu sakarā ar kravas zudumu vai bojājumu saskaņā ar šā kodeksa 134. — 149.panta noteikumiem. (2) Kravas saņēmējam, kurš nav laika fraktētājs, ir tiesības saņemt zaudējumu atlīdzību saskaņā ar šā panta pirmo daļu. Ja saņēmējs ir tāda konosamenta turētājs, ko izsniedzis pārvadātājs, piemēro arī šā kodeksa 169.panta noteikumus.” Kā redzams nevienā no panta daļām nav atrunāts jautājums par atbildību par preces piegādes aizkavēšanos.
Kā jau tika pierādīts iepriekš, un tiks pierādīts turpmākajā darba izklāstā, atbrīvošana no atbildības un pienākumiem rada bezatbildību un pazemina pakalpojuma kvalitāti.
Šai sakarā jāpiemin likuma “Jūras kodekss” 115.panta pirmā daļa, kas nosaka: “Pārvadātājam ir tiesības atteikties no visām vai dažām savām tiesībām, tajā skaitā no tiesībām uz atbrīvošanu no atbildības. Pārvadātājam ir tiesības pastiprināt savu atbildību un saistības. Šāda atteikšanās no tiesībām vai saistību pastiprināšana ir ietverama nosūtītājam izdodamajā konosamentā.”
Proti, ja pārvadātājs ir pārliecināts par savām iespējām izpildīt preces piegādi laikā, par kuru vienojas ar preces saņēmēju, viņš var atteikties no tiesībām uz atbildību, nolūkā sniegt zināmu garantiju preces saņēmējam. Piemēram, “Mūsu vispāratzītās attiecības ar līgumu izpildītājiem (contract carriers) nozīmē, ka virtuāli var tikt realizēts ikviens grafiks un piegādes prasība. Kā vadošais loģistikas risinājumu nodrošinātājs pasaulē, DHL Danzas Air un Ocean piedāvā ātrumu un elastību. Sūtījumu izsekošanas un meklēšanas sistēma nodrošina pilnīgu piegādes pārredzamību visā piegādes ķēdē. Informācijas vadības sistēmas nosūta informatīvus ziņojumus par sūtījumu uz Jūsu IT sistēmām un arī iesaistot līgumslēdzēja puses un muitas iestādes.”
Likuma “Jūras kodekss” 153.pants definē, kas ir tranzīta konosaments: “(1) Tranzīta konosaments ir konosaments, kurā norādīts, ka kravu pārvadā vairāki pārvadātāji. Persona, kura izdod tranzīta konosamentu, nodrošina, lai katrā pārvadājuma daļai izdotajā konosamentā būtu norādīts, ka krava tiek pārvadāta saskaņā ar tranzīta konosamentu.”
Proti, tranzīta konosaments ir tas pats konosaments, kas praksē tiek dēvēts par Jūras jeb arī Fīder (Feeder) konosamentu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация