Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:717398
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.09.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
  Valsts pārvaldei jādarbojas ievērojot noteiktus principus. Saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likumu šie principi ir    4
1.  pUBLISKO TIESĪBU LĪGUMU VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    5
2.  pUBLISKO TIESĪBU LĪGUMU VEIDI    7
2.1.  Sadarbības līgums    7
2.2.  Administratīvais līgums    8
2.3.  Deleģēšanas līgums    11
2.4.  Līdzdarbības līgums    13
2.5.  Citi publiskie līgumi    13
3.  publisko tiesību līgumu slēgšanas kārtība    15
  Secinājumi    17
  izmantoto avotu un literatūras saraksts    18
Фрагмент работы

Publisko tiesību līgums ir vērsts uz administratīvi tiesisko attiecību nodibināšanu, grozīšanu vai izbeigšanu. Publisko tiesību līgumu slēdz, lai saskaņotu publiskā tiesību subjekta līdzīgās vai atšķirīgās intereses ar citu publisko tiesību subjektu vai privātpersonu, pārliktu pienākumus, konstatētu tiesisko stāvokli, izbeigtu domstarpības.
Publisko tiesību līgumu no privāto tiesību līguma norobežo pēc līguma priekšmeta un konkrēto tiesisko attiecību, kas ar līgumu tiek nodibinātas, grozītas vai izbeigtas, juridiskās dabas. Ja līguma saturu noteic publiskās tiesības, līgums ir publisko tiesību līgums. Līguma dalībnieku priekšstatiem par līguma veidu pamatā nav nozīmes. Tikai izņēmuma gadījumos līguma dalībnieku griba ir noteicoša, ja iestādes izvēles brīvība, kādu tiesisko dabu savai darbībai piešķirt, ir ierobežota. Publisko tiesību līguma norobežošana no privāttiesiska līguma ir īpaši sarežģīta tad, ja līgumā atrodami gan publiski tiesiskie, gan privāttiesiskie elementi.
Publiskos līgumus vispārīgi var iedalīt koordinācijas un subordinācijas publisko tiesību līgumos. Koordinatīvo un subordinatīvo publisko līgumu iedalījums saistās ar līgumslēdzēju pušu savstarpējām attiecībām.
Koordinatīvie līgumi ir publiskie līgumi, kas tiek slēgti starp vienāda līmeņa subjektiem, visbiežāk starp dažādām pārvaldes institūcijām. Tātad, koordinatīvos līgumus raksturo pušu līdzvērtīgais stāvoklis, proti, horizontālās attiecības. Parasti koordinatīvie līgumi tiek slēgti gadījumos, kuru atrisināšana nav iespējama ar valsts iestādes vienpusīgu gribas izpaudumu, respektīvi, ar administratīvā akta izdošanu, piemēram, vienošanās starp valsts iestādi un arodbiedrību par kādas administratīvās funkcijas pārņemšanu; līgums starp divām pašvaldībām par robežupes apsaimniekošanu. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация