Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:264694
 
Оценка:
Опубликованно: 29.01.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  BIZNESA PROSECU REINŽENIERINGU TEORĒTISKIE ASPEKTI. UZŅĒMUMA VĒRTĪBAS VADĪŠANAS TEORĒTISKIE PAMAT    8
1.1.  Biznesa procesu reinženieringa jēdziens un būtība    8
1.2.  Jēdziens un faktori, kuri ietekmē uzņēmuma tirgus vērtību    12
1.3.  Galvenie pieejas veidi uzņēmuma vērtības noteikšanai    14
1.4.  Komercs un vispārcilvēciskā „gudvila” vērtība    16
2.1.  AAS “BALVA” misija    18
2.2.  AAS „BALVA” darbības sfēra    18
2.3.  AAS „BALVA” konkurentu analīze    22
2.4.  AAS „BALVA” SWOT-analīze    26
2.5.  Eksistējošā AAS „BALVA” štatu organizatoriskā struktūra    28
2.6.  AAS „BALVA” biznesa procesu apraksts    29
3.1.  Piedāvājumi KO un KĀ mainīt AAS ”BALVA”    34
3.2.  AAS „BALVA” jaunas štatu organizatoriskās struktūras izveides piedāvājums    36
3.3.  AAS „BALVA” tirgus vērtība pirms biznesa procesu reinženieringa veikšanas    37
3.4.  AAS „BALVA” tirgus vērtība pēc biznesa procesu reinženieringa veikšanas    38
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    41
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    43
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Veikt biznesa procesu reinžinieringu procesus nav apdrošināšanas kompānijas pašmērķis. Reorganizācija notiek noteiktā kompānijas attīstības posmā, kad priekš tā rodās noteikti kvantitātes un kvalitātes priekšnoteikumi.
Reinžinierings apdrošināšanas organizācijas darbībā ir ļoti grūts un sarežģīts kardinālu izmaiņu process. Tomēr tā ir adekvāta reakcija uz izmaiņām biznesa vadīšanas iekšējos slāņos un ir virzīts uz klientu pakalpošanas kvalitātes uzlabošanos, kas noved pie pārdoto apjomu palielināšanos un līdz ar to tiek paaugstināta apdrošināšanas kompānijas tirgus vērtība.
Reinžinierings maina ne tikai iekšējo, bet arī ārējo kompānijas tēlu. Klientu acīs reinžinierēta apdrošināšanas kompānija izskatās kā lokana struktūra, kas ļauj tehnoloģiski apmierināt augošās klientu prasības, kas gala rezultātā izrādās kā noteicošais arguments tās vai citas apdrošināšanas kompānijas izvēlē.
Pēc biznesa procesu reinžinieringa veikšanas var secināt, ka:
1. pēc jaunu apdrošināšanas produktu ieviešanas un viņu tarifu sabalansēšanas – ir iespēja piesaistīt jaunus klientus..
2. pateicoties mārketinga nodaļas paplašināšanas – lielākas iespējas apdrošināšanas tirgū, jauna produkta un reklāmas attīstība.
3. Pēc zaudējumu nesošu filiāļu nodaļu un pārdošanas punktu samazināšanas – samazinās īres un komunālie maksājumi, apdrošināšanas pārdevēji tiek pārkvalificēti par apdrošināšanas aģentiem, attiecīgi parādās jauna iespēja pārmānīt jaunus klientus uz savu pusi.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1337046
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация