Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:381670
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.01.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA   
  IEVADS   
1.  MOTIVĀCIJAS JĒDZIENS UN NOZĪME ORGANIZĀCIJĀ   
2.  GALVENĀS MOTIVĒŠANAS TEORIJAS   
2.1.  Satura motivēšanas teorijas   
2.2.  Procesuālās motivēšanas teorijas   
3.  DARBA MOTIVĒŠANAS INSTRUMENTI   
4.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS UN PASTĀVOŠĀS MOTIVĒŠANAS SISTĒMAS ANALĪZE   
4.1.  Apdrošināšanas akciju sabiedrības un personālsastāva raksturojošie rādītāji   
4.2.  Motivēšanas sistēmas elementi un darbības principi   
4.3.  Darbinieku apmierinātības ar darbu, izpēte   
5.  MOTIVĒŠANAS SISTĒMAS PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS APDROŠINĀŠANAS AKCIJU SABIEDRĪBĀ   
  SECINĀJUMI   
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS   
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1.Svarīgākais uzņēmuma resurss ir tā darbinieki, tāpēc tie ir jāmotivē darboties uzņēmuma mērķu labā, gūstot labumu arī priekš sevis.
2.Cilvēku vajadzības ir galvenais faktors motivācijai.
3. Motivēšana ir ļoti svarīgs process jebkurā darbībā, jo bez motīva nav vēlmes iesaistīties darbā.
4. Darba vietās personu motivācija ietekmē ļoti daudzus procesus, piemēram, darba ražīgumu, atmosfēru darba vietā, kolektīva saskarsmi un sadarbību.
5.Personāla motivēšana ir nepieciešama un vajadzīga organizācijas sastāvdaļa, jo tā uzlabo uzņēmuma darbu un nākotnes attīstības perspektīvas, gūstot maksimālu atdevi no darbiniekiem. Motivācija nodrošina darba produktivitāti.
6. AAS „Balta”atalgojums nav svarīgākais darbinieku motivātors.
Motivēšanas sistēma nepārtraukti ir jāuzlabo un jāpilnveido, jo arī darbinieki attīstās, mainās viņu intereses.
7.Analizējot vispārējās apmierinātības kritērijus apmierinātība ar darbu ir cieši saistīta ar darbinieku motivāciju. Pēc darbinieku aptaujas rezultātiem var secināt, ka apdrošināšanas akciju sabiedrības „Balta” Madonas nodaļā strādā augsti motivēti štata darbinieki, bet ar apdrošināšanas aģentu kontingentu personāla administratoram un nodaļas vadītājam vēl nedaudz jāpiestrādā.
8. Madonas nodaļas vadītāja cenšas kolektīvā veidot uz biedrisku sadarbību, sadraudzību un savstarpēju palīdzību dibinātas attiecības. Kolektīvismu stiprina kopīgi apmeklēti izklaides pasākumi, dzimšanas dienu un darba jubileju svinēšana kolēģu vidū, uzņēmuma sasniegumu atzīmēšana. Svarīgi atrast līdzsvaru, lai darbinieks justos darbā patīkami, brīvi un emocionāli labi, bet vienlaikus saprastu, ka tā ir darba vieta un primārais ir darba uzdevums.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация