Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:573589
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.06.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
2.  Kadastra tehniskās dokumentācijas sakārtošana arhīvā    6
3.  Kadastra karte    7
4.  Būvju un telpu grupu tehniskā inventarizācija    9
5.  Zemes kadastrālā vērtēšana    10
6.  Būvju kadastrālā vērtēšana    12
7.  Kadastra reģistra teksta daļa    13
Фрагмент работы

Cilvēks vienmēr ir centies kārtot lietas, kas saistītas ar zemes īpašuma un visu, kas ir uz tā, par valdījuma tiesībām uz konkrētiem zemes gabaliem, par zemes īpašuma robežām, tā vērtību. Tāpēc, lai vieglāk būtu pārzināt īpašumus un to piederību, tika izveidots kadastrs.
Lai iepazītu šodienas kadastra pārvalžu biroju darbību, tika organizēta mācību prakse. Es ar kadastra darbību iepazinos LR VZD Vidzemes reģionālās nodaļas Cēsu birojā.
Gandrīz divu nedēļu laikā mans uzdevums bija iepazīties ar pasūtījumu pieņemšanu, būvju tehniskās inventarizācijas veikšanu, kadastra karti, kadastra reģistra teksta daļu, kā arī ar nekustamā īpašuma lietu izveidošanas procesu un dokumentu reģistrēšanu arhīvā.
Ja Fiziskais vai Juridiskai personai ir nepieciešams veikt jebkādus uzmērīšanas darbus, tad tai ir jāgriežas kādā mērniecību firmā jeb vienkārši VZD. VZD pirmā vietā kur griezties būtu pasūtījumu pieņemšanu. Šeit klients var uzzināt cik izmaksās viņa pakalpojums un , ja viņš arī nezina, kas tieši viņam ir vajadzīgs, tad to palīdzēs uzzināt ziņas darbinieks. Šī ir ļoti aktuāla parādībā, kad klients nevar tieši pateikt, kas viņam ir vajadzīgs. Kad ir uzzināts mērķis šim procesam, tad arī var turpināt pasūtīja pieņemšana aizpildīt attiecīgu anketu. Ir jāaizpilda pieteikumi.
Cilvēki griezās Zemes dienesta birojā ar visdažādākajām vajadzībām. Katram no viņiem bija savs iemesls, kāpēc viņi ir šeit atnākuši. Kāds vēlējās pārdot savu zemi, cits vēlējās sadalīt savu nekustamo īpašumu divās daļās, lai vienu no daļām pārdotu vai atdāvinātu.
Visu pasūtījumu pieņemšana notika datorizēti. Pēc klienta personas koda tika atvērts viņa “logs”. Ja klients nekad iepriekš nav veicis nekādu pasūtījumu, tad viņa dati neparādās un tiek izveidots jauns “logs”. Logā tiek ievadīts personas vārds, uzvārds vai uzņēmuma nosaukums, personas kods vai uzņēmuma reģistrācijas numurs, telefons, adrese kā arī uzņēmumiem bankas konta numurs. Pie pasūtījuma pieņemšanas nebija svarīgi, vai pasūtījumu piesaka un par to maksā īpašnieks vai kāda cita persona.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,48 €
Комплект работ Nr. 1151156
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация