Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:120932
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.01.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Viesmīlība   
2.  Kafejnīca “Bastejkalns” apraksts   
2.1.  Kafejnīca „Bastejkalns’ piedāvā   
2.2.  Svinības „Bastejkalna” stilā   
2.3.  „Bastejkalns” interjers   
2.4.  Ēdienkarte   
3.  Personāls un serviss   
4.  Noteikumi kafejnīcas “Bastejkalns” darbiniekiem   
5.  Viesmīļa atbildības sfēras   
5.1.  Viesmīlis ir atbildīgs par   
5.2.  Viesmīļa pienākumi   
Фрагмент работы

3. Personāls un serviss.
Tā kā kafejnīca „Bastejkalns” ir neliels ģimenes uzņēmums, kurš tika atvērts šī gada pavasarī, tad darbinieku skaits ir salīdzinoši maz. Kopā ēdināšanas uzņēmumā darbojās 13 darbinieki, un katram ir savi pienākumi. Uzņēmuma vadītājas jeb diriktores ir divas meitenes, kuras organizē pārējo darbinieku pienākumus, kā arī pārvalda visu ēdināšanas uzņēmumu, un rūpējas par to, lai viss noritētu pēc noteikumiem. Visas lietas, kas ir saistītas ar dokumentu kārtošanu ir atbildīga viena grāmatveda. Kafejnīcā „Bastejkalns” darbojās viens tehniķis, kurš ir atbildīs par visu nepieciešamo iekārtu darbību. Nepieciešamības gadījuma, ja ir notikusi kāda tehniska kļūma, tad viņa uzdevums ir visu savest kārtība, lai pārējie darbinieki var turpināt darbu. Uzņēmumā ir viens šefpavārs, kura uzdevumi ir izstrādāt ēdienkarti, pārzināt visu preču daudzumu un nepieciešamības gadījumā pasūtīt produktus, kā arī sekot līdzi divu pārējo pavāru darbam. Virtuves darbus veic divi pavāri, kuru uzdevums ir gatavot garšīgus un kvalitatīvus ēdienus kafejnīcas viesiem. Par tīrību ir atbildīgas divas trauku mazgātājas. Viņu tiešie pienākumi ir uzturēt gan kafejnīcas, gan darbinieku telpas vienmēr tīras, kā arī mazgāt visus nepieciešamo virtuves inventāru. Apkalpošans sfērā darbojās četri viesmīļi, trīs meitenes un viens puisis, kuru uzdevums ir vienmēr laipni, zinoši un atsaucīgi apkalpot viesus. Viens no viesmīļiem ir atbildīgi par kases aparātu, un visām darbības, kas ir saisītas ar naudas norēķināšanos, kā arī rūpējas par bāra leti.

4. Noteikumi kafejnīcas “Bastejkalns” darbiniekiem.
Kafejnīcas „Bastejkalns” darbiniekiem ir jaseko līdzi personiskai higiēnai, vienmēr jabut koptām rokām un nagiem, tiri izmazgāti un savākti mati, nedrīkst pārspīlet ar kosmētiku. Minimumums aksesuāru un rotaslietu, lai netraucētu veikt nepieciešamās darba funkcijas.
Formas tērpam vienmēr jabūt tīram un izgludinātam. Meitenēm: sarkana blūzīte, pelēks sarafāns, melns priekšauts, miesas krāsas kaprona zeķes un melnas kurpes. Puišiem: sarkans krekls, melna veste, melnas bikses, melnas kurpes un melns priekšauts.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация