Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:202991
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Pamatdaļa    5
1.1  Viesnīca „Libava” vispārīgs raksturojums    5
2.1  Uzņēmuma mārketinga vide    6
1.1.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze    8
1.2.2.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    10
  1.6. att. Bezdarbnieku skaits laika periodā no 2008. gada janvāra līdz 2009.gada decenbrim    13
  Arī biznesa klases cilvēki cenšas iespēju robežās saplānot komendējumus tā, lai pēc iespējas mazāk būtu jāuzturas viesnīcā, jo arī uzņēmumi šobrī cīnās par izdzīvošanu. Analizējot Latvijas iedzīvotāju izdevumus šajā nozarē, tad vismazākie izdevumi ir tieši darījumu braucienos (skatīt 1.7. attēlu)    13
3.1  Nozares analīze    14
1.4.  Konkurence    16
5.1  SVID analīze    19
2.  Pamatdaļa    20
1.2  Segmentēšana    20
2.2  Mērķtirgus noteikšana    21
3.2  Pircēju rīcības modelis    23
4.2  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    28
5.2  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai vienam gadam    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Bibliogrāfiskais saraksts    32
Фрагмент работы

SIA “SB” savu darbību uzsāka kā neliels uzņēmums 1991. gadā Rīgā. Sākotnēji firma nodarbojās ar santehnikas preču un apkures iekārtu tirdzniecību nelielos apjomos un orientējās pārsvarā uz privātpersonu apkalpošanu. Piesaistot jaunus un talantīgus speciālistus, nepārtraukti meklējot labākos Eiropas ražotājus, firma “SB” 15 gadu laikā ir tapusi par neapšaubāmu līderi apkures tirgū Latvijā, un kļuvusi labi pazīstama starp visas Eiropas apkures tirgus dalībniekiem.
Sākotnēji SIA „SB” īpašnieki Liepājā bija nolēmuši izveidot apkures un santehnikas preču tirdzniecības centru. Šādiem nolūkiem tika iegādāta ēka, tomēr izvērtējot ēkas vēsturisko vērtību, kā arī tās izdevīgo un skaisto atrašanās vietu Liepājas centrā, tika nolemts to rekonstruēt par viesnīcas un konferenču ēku.
Darba mērķis ir noskaidrot uzņēmuma darbības virzienu, veikt mārketinga Mix izpēti, iepazīt uzņēmuma darbu ar klientiem, izstrādāt anketu klienta apmierinātībai un pēc tās noteikt uz kādu tirgus segmentācijas grupu virzīt savus piedāvātos pakalpojumus, analizēt tirgus segmentus, konkurenci un izplānot tālāku attīstību.
Izvirzīto mērķu sasniegšanai, ir jāveic sekojoši uzdevumi:
Mikro un makro vides analīze,
Nozares analīze,
Konkurences analīze,
Tirgus ietilpības novērtēšana,
SVID analīze
analizēt uzņēmuma tirgus segmentus,
mērķtirgus noteikšana,
izanalizēt pircēju rīcības modeli,
noteikt uzņēmums misiju, mērķi un stratēģiju,
izveidot rīcības plānu stratēģijas īstenošanai
Darbs ir izstrādāts, izmantojot statistiskās analīzes, salīdzināšanas un grupēšanas metodes, kā arī datus atspoguļojot tabulu un grafisko metožu veidā.
Par pētījuma avotiem kalpo vispārējā un speciālā literatūra, LR likumi, statistikas dati, uzņēmuma nepublicētie materiāli un interneta resursi.
Darba autori saskaras ar problēmu, kas saistīta ar dokumentu izpēti uzņēmumā SIA “SB”, norādot, ka informācija ir konfidenciāla.
Viesnīca „Libava” ir viena no SIA „SB” struktūrvienībām, kura dibināta 2005. gada 28.oktobrī. Tā ir senatnīga Liepājas ēka, kas no jauna atsegusi savu vēsturisko seju pilsētas panorāmā (skatīt Pielikumu Nr.1).
Bijusī muitas ēka, kas uzcelta 1772. gadā tirdzniecības kanāla malā, kas savieno Liepājas ezeru ar jūru. Šeit atradies gan zvejnieku klubs “Pie melnās bumbas” gan bezdarbnieku ēdnīca kā arī novatoru klubs.
Viesnīcas „Libava” piedāvājumā ietilpst – 7 viesu istabas, kas atbilst gan luksusa, gan pus luksusa kategorijai, banketu / semināru zāle, pirts komplekss, kamīnzāle, bārs, restorāns. Blakus viesnīcai ierīkota peldoša piestātne, kur var pietauvoties kanālā peldošās jahtas.
Viesu istabas ir divvietīgas. Sešas istabas ir ar divguļamo gultu un tikai viena istaba ir ar divām atsevišķām gultām. Atkarībā no istabu lieluma, tajās vēl iekļaujas vai nu atpūtas krēsls vai dīvāns. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1128403
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация