Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:208211
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  KVALITĀTES NOZĪME, NOVĒRTĒŠANAS METODES UN KRITĒRIJI    4
1.1.  Kvalitātes nozīme tūrismā    4
1.2.  Kvalitātes novērtēšanas metodes un kritēriji    6
1.3.  Viesu māju kvalitātes prasības    8
1.4.  Kvalitātes sertifikāti    11
1.5.  Kvalitātes vadīšanas sistēmas    12
1.6.  Q Kvalitātes sistēma    14
2.  VALMIERAS NOVADA NAKTSMĪTNES    17
2.1.  Valmieras novada naktsmītņu attīstība    17
2.2.  Viesu māju raksturojums    19
3.  KVALITĀTES PĒTĪJUMS PAR VALMIERAS NOVADA VIESU MĀJĀM    21
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    27
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    29
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Valmieru visvairāk apmeklē Vācu, Somu, Igauņu un Lietuviešu tūristi.
2. 2009.gadā tūristu skaits sarucis par 30 – 50%
3. No 13 viesu mājām Valmieras novadā 9 darbojas vairāk kā 5 gadus.
4. Visvairāk gultasvietu ir Baltakmeņu muižai, Denderiem, Lauviņām un Mazajam Ansim, kas kopā sastāda 55% no kopējā viesu namu gultu skaita.
5. 3 viesu mājas ir saņēmušas Eiropas Savienības līdzfinansējumu
6. Būtiski katrai viesu mājai ir atrast savu nišu, jo tūristiem patīk tās vietas, kas atšķiras no citām.
7. Informāciju par viesu mājām var atrast Valmieras mājās lapā, bet 70% viesu māju ir sava mājas lapa.
8. Tikai Pilskalnu personalizētā mājas lapa piedāvāja informāciju 4 valodās.
9. Lantus ir vienīgā viesu māja, ko var rezervēt ar on-line sistēmu.
10. 60% no viesu mājām neatbildēja uz e-pastu.
11. Mazais Ansis ir vienīgā vieta, kur var norēķināties par pakalpojumiem ar elektronisko karti.
12. 30% viesu mājās ir sasniedzamas ar sabiedrisko transportu.
13. Norādes uz ceļiem vairāk neatbilst, līdz ar to viesiem kas neorientējas labi Valmieras apkārtnē ir apgrūtinoši atrast viesu namu.
14. Viesu māja Vakarvēji viesiem dāvina meža veltes - bērzu sulas, ogas, sēnes.
15. Atsevišķa smēķētāju zona telpās nav nevienā viesu mājā.
16. Nevienai viesu mājai nav piešķirts sertifikāts „Zaļās atslēgas”.
17. Viesu mājās trūkst informatīvi materiālu par apkārtnes atpūtas iespējām un apskates objektiem, kā arī pašu viesu māju bukletiņi, kas cilvēkiem pēc ceļojuma atsauktu patīkamas atmiņas.
18. 60% viesu mājas nešķiro atkritumus.
19. 30% viesu mājas lieto videi draudzīgus tīrīšanas līdzekļus.
20. Visaugstākais pašvērtējums ir viesu namam Lantus un Mazais Ansis.
21. Sanitāro telpu noformējums ir pārāk vienkāršs.
22. Daudzi viesu nama pārstāvji runā tikai latviešu un krievu valodā, kas liedz iespēju kontaktēties ar citiem ārzemju viesiem, kas runā angliski, vāciski u.c.
23. Pēc novērotāja anketu apkopojuma vislabākais rezultāts ir viesu mājai – Elēna un Mazais Ansis.
24. vidējais kvalitātes vērtējums ir 69%, kas nozīmē, ka viesu mājām vēl ir kur attīstīties

Priekšlikumi
1. Sadarboties ar citiem tūrisma uzņēmumiem, lai būtu konkurētspējīgāki gan starp sava novada viesu mājām, gan arī ar citiem novadiem.
2. Izveidot informatīvos materiālus – krāšņus un interesantus.
3. Viesu mājās, kuras darbojas 5 un vairāk gadus, nepieciešams atjaunot, lai neizskatītos nolietotas telpas un mēbeles.
4. Personalizētas mājas lapās sniegt informāciju vismaz 3 valodās (latviešu, krievu un angļu).
5. Aktīvāk darboties ar interneta starpniecību, jo mūsdienās cilvēki pavada daudz laiku sērfojot internetā, tāpēc tā ir iespēja satikt savus potenciālos viesus.
6. Izvietot ceļa norādes labi redzamās vietās pie galvenajiem pagriezieniem ceļā uz viesu māju.
7. Viesu ērtībām ieviest elektronisko norēķinu sistēmu.
8. Vajadzētu kvalitātes sertifikātu padarīt par modes tendenci, bet kas neprasītu lielus līdzekļus no mazajiem uzņēmējiem. Kā arī veidot gan valsts mēroga, gan starptautiskā mēroga mārketinga aktivitātes tiem, kuri ir iestājušies.
9. Uz sezonas laiku pieņemt darbā vismaz vienu cilvēku, kas varētu komunicēt ar ārzemju tūristiem.
10. Katrai viesu mājai izpētīt to mērķa auditoriju, kā arī motivējošos faktorus, kas rosina cilvēkiem doties uz viņu viesu māju.
11. Patstāvīgajiem viesiem iedāvāt atlaižu programmu vai kādu speciālo piedāvājumu.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,98 €
Комплект работ Nr. 1313298
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация