Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:230023
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 51 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    4
  Summary    5
  Резюме    6
  Ievads    7
1.  Pamatinformācija, vēsture un fakti    9
1.1.  Nūjošanas definīcijas    9
1.2.  Nūjošanas iedalījums    10
1.3.  Nūjošanas attīstība    11
1.3.1.  Nūjošanas attīstība Eiropā un citur pasaulē    11
1.3.2.  Latvijā    12
1.4.  Ar nūjošanu saistītās organizācijas    13
1.5.  Nūjošanas labās ietekmes    14
2.  Nūjošanai nepieciešamie resursi    16
2.1.  Inventārs    17
2.2.  Vietas izvēle    18
2.2.1.  Nūjošanas tūrisma maršruti    20
2.2.2.  Nūjošana dabas takās    21
2.2.3.  Sportiskās nūjošanas parki    21
2.2.4.  Pilsētnieciskā nūjošana jeb nūjošana pilsētās    22
3.  Nūjošanas iespējas Latvijā    24
3.1.  Nūjošanas instruktori un nūjošanas treniņi    24
3.2.  Ar tūrismu saistīto organizāciju nūjošanas piedāvājuma analīze    25
3.3.  Nūjošanas situācijas izpēte    28
4.  Jauna tūrisma produkta izveide viesu namam „GaiziņSatrs”    33
4.1.  Viesu nama „GaiziņStars” izvēles pamatojums    33
4.1.1.  Gaiziņkalna apkārtnē esošo tūrisma uzņēmumu piedāvājuma analīze    35
4.1.2.  Tūrisma infrastruktūra un pieejamie tūrisma resursi    37
4.2.  Viesu nama „GaiziņStars” esošās situācijas raksturojums    38
4.3.  Maršruta plānošana un sastādīšana    39
4.4.  Plānotā nūjošanas produkta apraksts    45
4.5.  Izveidotā nūjošanas piedāvājuma veicināšana    49
  Nobeigums    51
  Izmantoto avotu saraksts    54
  Pielikumi    58
Фрагмент работы

Nūjošana ir viens no visstraujāk augošajiem sporta un aktīvās atpūtas veidiem popularitātes ziņā pasaulē, kas tiek arī iesaistīts jaunu tūrisma produktu veidošanā. Latvijā nūjošana kā daļa no tūrisma joprojām attīstās, salīdzinot ar citām valstīm pasaulē, piemēram, ar Vāciju un tās augsti attīstītajiem sportiskās nūjošanas parkiem. Darba autore uzskata, ka ir nepieciešams apzināt pamatresursus nūjotājiem paredzētu tūrisma piedāvājuma veidošanā Latvijas mērogā, lai varētu attīstīt un veidot
arvien jaunus piedāvājuma kopumus un iesaistīt tos kompleksos tūrisma produktos.
Nūjošana ir vairāk kā kustība, kurai ir nodibinātas arī asociācijas visā pasaulē. Arī Latvijas Tautas sporta asociācija, kas vistiešāk ir saistīta ar nūjošanu valstī, ir Eiropā atzītas nūjošanas asociācijas dalībniece un, līdz ar to, tiesīga apmācīt augsti kvalificētus nūjošanas instruktorus. Ar nūjošanu iespējams nodarboties gan individuāli, gan instruktora pavadībā noteiktos treniņos. Lai arī ir novērojama tendence, ka vairums cilvēku dodas nūjot individuāli, neizmantojot organizētos pasākumus un treniņus nūjošanai, tomēr Latvijā arvien vairāk parādās un aktuālāki kļūst organizēti nūjošanas pasākumi, kā pārgājieni un maratoni, kuri spēj pulcēt pat simtiem nūjošanas dalībnieku.
Darba mērķis ir izstrādāt jaunu nūjošanas tūrisma produktu viesu namam „GaiziņStars”.
Darba uzdevumi:
Izpētīt nūjošanas attīstību pasaulē un Latvijā;

Analizēt esošās nūjošanas iespējas un produktus Latvijā;

Izpētīt viesu nama „GaiziņStars” piemērotību un iespējas nūjošanas produkta izveidei un realizēšanai;
Izveidot praktiski izmantojamu informatīvo materiālu potenciālajiem nūjotājiem.

Darbā tiek izvirzīti pētāmie jautājumi:
Ar ko īpaša ir nūjošanas kustība?

Kādi cilvēki Latvijā un arī pasaulē nodarbojas ar nūjošanu?

Kuras ir piemērotākās teritorijas nūjošanai Latvijā?

Kādi resursi ir nepieciešami veiksmīga nūjošanas tūrisma produkta radīšanai?

Darba autore izvēlas ar iepriekšējos gados veiktajiem pētījumiem saistītu teritoriju Gaiziņkalna dabas parks un konkrēti viesu namu „Gaizi Stars”, lai izstrādātu tūrisma produktu nūjotājiem, kuri būtu potenciālie viesu nama un apkārtējās teritorijas apmeklētāji. Apzinoties šīs teritorijas problēmas, kas galvenokārt būtu – jaunu un inovatīvu tūrisma piedāvājumu trūkums, teritorijas zemā pievilcība, sezonalitāte un stereotips, ka Gaizi kalnā iespējams vien tikai slēpot, darba autore uz ēmās iniciatīvu, lai ieviestu teritorijā ko jaunu un nebijušu, izveidojot divu dienu nūjošanas pārgājiena maršrutu.
Galvenā mēr auditorija tiek plānota tieši nūjotāji – individuālie, kā arī cilvēki grupās.
Maršruta viens no uzdevumiem ir maksimāli iek aut Gaiz kalna teritorijā esošās tūrisma piesaistes (dabas un kultūrvēsturiskie objekti, ainaviskās vērtības u.c.), kā arī mudināt ce otājus izmantot un baudīt ne tikai viesu nama „Gaizi Stars” piedāvātos pakalpojumus, bet arī citu apkārtējo ar tūrismu saistīto uzņēmumu tūrisma piedāvājumus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация