Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:234598
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.09.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas    3
2.  Pakalpojumu rezervēšanas iespējas    4
3.  Pakalpojumu rezervēšanas iespēju attīstība    5
4.  Daugavpils viesnīcas un tas pakalpojumi    8
4.1.  Viesnīca „Park Hotel Latgola”    8
4.2.  Viesu nams „Leo”    8
4.3.  Viesnīca „Good Stay Hotel Dinaburg”    9
4.4.  Viesnīca „Villa Ksenija”    9
4.5.  Viesu nams „Aleksandria”    9
4.6.  Viesnīca „Paradīze”    10
4.7.  Viesnīca „Valentīna”    10
4.8.  Viesnīca „Olimpija”    10
4.9.  Naktsmītne Sventes muiža    11
5.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    12
6.  Aptaujas datu apkopojums un analīze    13
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    19
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Studiju darba izstrādes gaitā autorei radās šādi secinājumi:
1. Jebkura viesnīca, kā pilnīgs tirgus dalībnieks ir spiesta mainīties un attīstīties, saskaņa ar mainīgajiem apstākļiem. Naktmītņu produkta pieprasījums, atkarīgs no spējas konkurent ar citiem tehnoloģiski attīstītiem natsmītņu piedāvājumiem.
2. Naktmītņu mājās lapas ir marketinga rīks ar daudzam iespējam, ka iegūt informāciju no viesiem par apkalpošanas un produktu izmantošanu apmierinātību, kā arī paradīt viesnīcas iespējas un priekšrocības ar visādu jauninājumu palīdzību (piemēram, iespēja apskatīties viesnīcu 3D režīmā).
3. Mūsdienu cilvēks ļoti saistīts ar mobilo telefonu, kurš ļoti atvieglo dzīvi. Cilvēkam nav jātere laiku un caur telefonu var izdarīt vairākas darīšanas uzreizs. Tāpēc ir svarīgi, lai naktsmītnem būtu mobilas aplikācijas, kas ļautu klientam rezervēt naktmītņu numuru vair pakalpojumu netērējot uz to daudz laikā. Un tas var būt iemesls klientam izvēlēties tieši tādu naktmītņi.
4. Daudzās sfērās datori maina darbiniekus. Un vadība izvēlās datoru priekš cilvēkā, jo tas samazina izmaksas, taupa darbinieku laiku un rada sava veida ērtības klientam. Tāpēc, arī viesu uzņemšanas dienests ir datorizēts un ir izgudrots pašapkalpošanās kiosks, kur viesis var pats piereģistrēties, vai izreģistrēties īsā laikā bez personāla palīdzības.
5. 60% Daugavpils naktmītnem ir savas mājās lapas.
6. 60% Daugavpils naktsmītņu izmanto elektroniskas rezervēšanas sistēmas. Vispopulārākas ir booking un expedia.
7. Tikai 20% Daugavpils naktmītnem ir izstrādātas mobilas aplikācijas pakalpojumu rezervēšanai.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1341117
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация