Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:350945
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.04.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Viesnīca kā tūrisma sektors    4
1.1  Viesnīcu klasifikācija    4
1.2.  Viesnīcu mērķa tirgus    6
1.2.1.  Komercviesnīcas    6
1.2.2.  Lidostu viesnīcas    6
1.2.3.  Dzīvokļu viesnīcas (Suite hotels)    7
1.2.4.  Garni jeb B&B viesnīcas    7
1.2.5.  Ilgas uzturēšanās viesnīcas    7
1.2.6.  Kazino viesnīcas    8
1.2.7.  Konferenču centri    8
2.  Viesu un to vajadzību raksturojums    9
3.  Viesnīcas produkts un tā specifika    10
3.1  Pamatprodukts    11
3.2  Līdzsekojošais produkts    11
3.2.1  Ēdināšanas pakalpojumi    11
3.2.2  Istabu serviss    12
3.2.3  Viesnīcu bāri    13
3.3  Papildus produkts    13
4.  Viesu apkalpošana    14
4.1  Pirmais iespaids par uzņēmumu    14
4.2  Viesnīcas kā pakalpojumu jomas galvenie uzdevumi    15
5.  Piemēri    16
5.1  Interesantākās viesnīcas pasaulē    16
5.2  Sliktākā viesnīca pasaulē    17
6.  Viesnīcas Latvijā    18
  Kopsavilkums    19
  Izmantotā literatūra un avoti    20
Фрагмент работы

Viesnīcas produkts ir pakalpojumu kopums, ko viesnīca piedāvā un pārdod klientiem. Viesnīcas produktu parasti noformē ar devīzi, logo, izdod bukletu, izgatavo suvenīrus un plaši reklamē informatīvos izdevumos, plašsaziņas līdzekļos, tūrisma gadatirgos. Produkts sastāv no trīs daļām: pamatprodukta, līdzsekojošā produkta un papildus produkta. Viesnīcas produktu veidojošie elementi ir atšķirīgi, dažādu tipu un dažādu servisa līmeņu viesnīcās. Biznesa klases viesnīcās piedāvājumu klāsts ir plašāks un orientēts uz biznesa klientiem. Piemēram, lielāka izvēle ēdināšanas klāstā, plašākas telpas konferenču un sanāksmju rīkošanai. Turpretim tūristu klases viesnīcā ēdināšanas klāsts nebūs tik plašs. Viena no svarīgākajām viesnīcas funkcijām ir viesu aizsardzība no apkārtnes (no nelabvēlīgiem klimatiskajiem apstākļiem, no nepazīstamas vides). Viesnīcas personālam un tehniskajam aprīkojumam jānodrošina viesu personisko un mantisko interešu aizsardzība.
Viesnīcas produkts saistās ne tikai ar materiālām lietām, bet arī ar pakalpojumu sniegšanu, kur tiešajā veidā ir iesaistīts personāls (personālserviss). Personālserviss koncentrējas uz servisa organizācijas un viesu mijiedarbību. Personālservisa izpildi garantē personāls, no kura tiek gaidīta cieņa, izpratne, ieinteresētība, iejūtība, cieņa un godīgums. Pakalpojuma sniedzēja izturēšanās ir daļa no produkta.
Viesnīcas iedalās gan pēc to lieluma, gan pēc mērķauditorijas uz ko tās ir tendētas, piemēram, tūristi, biznesa un darījumu tūristi vai tūristi, kas vēlas izmantot SPA pakalpojumus u.c. Biznesa tūristiem ir svarīgi, lai viesnīcā atrastos konferenču zāles, kur var tikt vadītas konferences un pārrunas, toties parastajiem tūristiem ir savas vajadzības, kas aprobežojas ar guļvietu un ēdināšanu, šāda veida tūristiem nav nepieciešami papildus produkti, piemēram, kazino vai SPA centrs.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,98 €
Комплект работ Nr. 1314106
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация