Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:382328
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Vispārējas ziņas par viesnīcu    4
2.  Viesnīcas darbības praktiskā izpēte    7
2.1.  Ēdināšana    7
2.2.  Viesu izmitināšana    8
2.3.  Vizuālais noformējums    11
2.4.  Viesnīcas pakalpojumi    12
2.5.  Viesnīcas palīgpakalpojumi    14
2.6.  Noslogojums    15
2.7.  Viesnīcas organizatoriskā struktūra    16
2.8.  Dienestu savstarpējā darbība    18
2.9.  Sadarbības uzņēmumi    19
2.10.  Sadarbība ar nozares asociācijām un citiem viesmīlības uzņēmumiem    22
  Secinājumi un priekšlikumi    23
Фрагмент работы

2.10. Sadarbība ar nozares asociācijām un citiem viesmīlības uzņēmumiem

Viesnīca „Days Hotel ” ir Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas biedrs.
Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija ir biedrība, kura apvieno naktsmītnes
un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai. Tās misija ir
• uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti,
• sakārtot Latvijas viesnīcu un restorānu tirgu,
• pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē.
Viesnīca „Days Hotel” katru mēnesi Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijai iesniedz statistiku par viesnīcas istabu noslogojumu, savukārt Latvijas Republikas centrālai statistikas pārvaldei tiek iesniegts pārskats par viesnīcas darbību. Viesnīcu statistika apskatāma statistikas datubāzēs http://www.csb.gov.lv/.
Viesnīcas viesi tiek arī ievietoti „melnajā sarakstā”, ja to uzvedība neapmierina ne klientus, ne viesnīcu. Šo sarakstu viesnīcas publicē arī pārējām, lai tiktu paziņotas nevēlamās personas.

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI

Prakses laikā secināju:
1. Galvenās viesnīcas „Days Hotel” darbības ir izmitināšana, ēdināšana, konferenču un pasākumu organizēšana.
2. Viesnīca atrodas viesiem izdevīgā un ērti pieejamā vietā.
3. Viesnīcai ir svarīgas viesu ērtības, līdz ar to tiek piedāvāti dažādi pakalpojumi un palīgpakalpojumi, kuri uzlabo un atvieglo viesu uzturēšanos viesnīcā.
4. Vislielākais noslogojums viesnīcā „Days Hotel” ir vasaras mēnešos.
5. Vismazākais noslogojums ir februārī un aprīlī.
6. Viesnīcas direktora pakļautībā ir saimnieciskais dienests, viesu uzņemšanas dienests, ēdināšanas dienests.
Priekšlikumi:
1. Jānodrošina viesnīcas numuru izcenojumu informācija viesnīcas mājaslapā un arī brošūrā, tādēļ ka tie tur nav redzami.
2. Tā kā viesnīcas noslogojums ir zems, secinot pēc Rīgas viesnīcu noslogojuma datiem, tad ir jāmeklē varianti, kā palielināt to, piemēram, piedāvājot viesiem jaunus pakalpojumus, kā, piemēram, skaistumkopšanas salonu vai trenažieru zāli.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация