Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:408411
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides teorētiskie aspekti    7
1.1.  Iekšējās vides raksturojošie faktori    7
1.2.  Ārējās vides raksturojošie faktori    11
1.3.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    14
2.  SIA „Club 1934” iekšējās un ārējās vides analīze    17
2.1.  SIA „Club 1934” iekšējās vides raksturojums    21
2.2.  SIA „Club 1934” ārējās vides raksturojums    21
3.  Priekšlikumu izstrāde uzņēmuma SIA „Club 1934” darbības uzlabošanai    34
  Secinājumi un priekšlikumi    40
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    42
  Pielikumi    44
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētījuma gaitā tika formulēti šādi secinājumi:
1. SIA „Club 1934” darbojas kopš 2006.gada
2. SIA „Club 1834” ir 3 zvaigžņu viesnīca
3. Uzņēmumā strādā 20 darbinieki
4. Uzņēmums pēdējos 3 gadus strāda ar zaudējumiem
5. Viesnīcā netiek sniegti ēdināšanas pakalpojumi
6. Pārliecinošs vairums viesnīcas viesu ir apmierināti ar saņemto pakalpojumu, kas liecina, ka pakalpojuma kvalitāte ir augsta.
7. Viesnīca nodrošina daudz darbavietas, kas savukārt, ir ļoti nozīmīgi gan valsts sociālajās, gan ekonomiskajās sistēmās.
8. Attīstoties Latvijas ekonomikai, arī viesnīcai club „1934” parādīsies lielākas iespējas attīstīties.
9. Viesnīca piedāvā samērā šauru pakalpojumu klāstu. Trūkstošais tiek aizstāts ar sadarbības līgumiem
10. Vienīgā biznesa klases apartamentu viesnīca Ogres novadā
11. Sakārtota un organizēta organizatoriskā struktūra
12. Viesnīcai ir lieliska atrašanās vieta, kas piesaista ārzemju tūristus
13. Pakalpojumu cenas ir atbilstošas pakalpojuma kvalitātei un pieņemamas viesiem
14. Nepietiekams piedāvājums citu segmentu klientiem
15. Katru gadu viesnīca attīstās, ievērojot klientu vēlmes

Darba autors piedāvā sekojošus priekšlikumus pēc mārketinga anazlīzes viesnīcā „Club 1934”:
1. Izveidot tīkamu piedāvājumu citu segmentu klientiem, sākot ar 2013.gada 1.septembri, SIA „Jūrmalas Mežaparki” uzstādīs bērnu rotaļu laukumu, kurš kopumā izmaksās Ls 208.48, kuru līdzfinansēs eiropas fondi.
2. Popularizēt uzņēmumu sākot ar 2013.gada 1.jūliju, izmantojot tādus reklāmas līdzekļus kā vizuālo reklāmu – plakātu izvietošana pirms Ogres braucienā no Rīgas puses un braucienā no Lielvārdes un no Tīnūžu puses; Divu plakātu izmantošana uzņēmumam izmaksātu Ls 705.00, kuru finansēs viesnīcas direktores sadarbības partneri no trešajām pasaules valstīm.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −35,68 €
Комплект работ Nr. 1333096
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация