Дипломная
Предпринимательство и право
Туризм
Ārējās un iekšējās vides analīze un priekšlikumi tūrisma ...Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides teorētiskie aspekti | 7 |
1.1. | Iekšējās vides raksturojošie faktori | 7 |
1.2. | Ārējās vides raksturojošie faktori | 11 |
1.3. | Netieši ietekmējošā ārējā vide | 14 |
2. | SIA „Club 1934” iekšējās un ārējās vides analīze | 17 |
2.1. | SIA „Club 1934” iekšējās vides raksturojums | 21 |
2.2. | SIA „Club 1934” ārējās vides raksturojums | 21 |
3. | Priekšlikumu izstrāde uzņēmuma SIA „Club 1934” darbības uzlabošanai | 34 |
Secinājumi un priekšlikumi | 40 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 42 | |
Pielikumi | 44 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētījuma gaitā tika formulēti šādi secinājumi:
1. SIA „Club 1934” darbojas kopš 2006.gada
2. SIA „Club 1834” ir 3 zvaigžņu viesnīca
3. Uzņēmumā strādā 20 darbinieki
4. Uzņēmums pēdējos 3 gadus strāda ar zaudējumiem
5. Viesnīcā netiek sniegti ēdināšanas pakalpojumi
6. Pārliecinošs vairums viesnīcas viesu ir apmierināti ar saņemto pakalpojumu, kas liecina, ka pakalpojuma kvalitāte ir augsta.
7. Viesnīca nodrošina daudz darbavietas, kas savukārt, ir ļoti nozīmīgi gan valsts sociālajās, gan ekonomiskajās sistēmās.
8. Attīstoties Latvijas ekonomikai, arī viesnīcai club „1934” parādīsies lielākas iespējas attīstīties.
9. Viesnīca piedāvā samērā šauru pakalpojumu klāstu. Trūkstošais tiek aizstāts ar sadarbības līgumiem
10. Vienīgā biznesa klases apartamentu viesnīca Ogres novadā
11. Sakārtota un organizēta organizatoriskā struktūra
12. Viesnīcai ir lieliska atrašanās vieta, kas piesaista ārzemju tūristus
13. Pakalpojumu cenas ir atbilstošas pakalpojuma kvalitātei un pieņemamas viesiem
14. Nepietiekams piedāvājums citu segmentu klientiem
15. Katru gadu viesnīca attīstās, ievērojot klientu vēlmes
Darba autors piedāvā sekojošus priekšlikumus pēc mārketinga anazlīzes viesnīcā „Club 1934”:
1. Izveidot tīkamu piedāvājumu citu segmentu klientiem, sākot ar 2013.gada 1.septembri, SIA „Jūrmalas Mežaparki” uzstādīs bērnu rotaļu laukumu, kurš kopumā izmaksās Ls 208.48, kuru līdzfinansēs eiropas fondi.
2. Popularizēt uzņēmumu sākot ar 2013.gada 1.jūliju, izmantojot tādus reklāmas līdzekļus kā vizuālo reklāmu – plakātu izvietošana pirms Ogres braucienā no Rīgas puses un braucienā no Lielvārdes un no Tīnūžu puses; Divu plakātu izmantošana uzņēmumam izmaksātu Ls 705.00, kuru finansēs viesnīcas direktores sadarbības partneri no trešajām pasaules valstīm.
…
Kvalifikācijas darba tēma ir ārējās un iekšējās vides analīze un priekšlikumi tūrisma uzņēmuma SIA Hotel "Club 1934" darbības uzlabošanai. Darba tēma tika izvēlēta, balstoties uz uzņēmuma iekšējās un ārējas vides pētījumu veikt un izveidot priekšlikumus, kas uzņēmumam pavērtu jaunas iespējas uzņēmuma attīstībā un pakalpojumu pilnveidošanā. Pētījuma aktualitāte ir tas, ka lai uzņēmums varētu darboties veiksmīgi un efektīvi ir jāparzin iekšēja un ārējā uzņēmuma vide. Lai uzņēmums būtu spējīgs darboties veiksmīgi un gūt peļņu, uzņēmumam ir vajadzīgi resursi kuros ietilpst gan kvalitatīvs darba spēks, gan labs finansiālais stāvoklis, gan arī laba atpazīstamība konkurentu vidū, lai veicot pētījumu varētu izveidot priekšlikumus ar kuriem varētu uzlabot uzņēmuma attīstību un peļņu. Iekšējā un ārējā vide ir aktuāla jebkuram, kurš vēlas nodarboties ar uzņēmējdarbību, jo, lai jebkurš uzņēmums spētu sākt darbību, tam ir jāizveido, jāizprot un jākontrolē sava iekšējā vide. Iekšējā vide ir tikpat nozīmīga cik ārējā, jo kultūra, iekšējie likumi un noteikumi, hierarhija un tradīcijas neizbēgami veido uzņēmuma publisko tēlu. Uzņēmuma iekšējā vidē notiek uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšana. Iekšējo vidi veido uzņēmuma darbinieki, kuri ir sadalīti dažādās apakšnodaļās un katra nodaļa veic savu darbību, bet šīs darbības un lēmumi ir jāsaskaņo ar citām firmas nodaļām. Šos spēkus izvēlās pati firma, un tos arī pati vada. Līdz šim uzņēmējdarbības iekšējā un ārējā vide ir pētīta neskaitāmas reizes, jo, kā jau iepriekš tika minēts, uzņēmējam pirms biznesa uzsākšanas ir jāizvērtē topošā uzņēmuma iekšējā vide.
- Ārējās un iekšējās vides analīze un priekšlikumi tūrisma uzņēmuma SIA "Club 1934" darbības uzlabošanai
- Iekšējās un ārējās vides nozīme uzņēmējdarbības attīstībā Latvijā
- SIA "Sev esmu labākais kalps" iekšējās un ārējās vides raksturojums
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Sev esmu labākais kalps" iekšējās un ārējās vides raksturojums
Дипломная для университета75
-
Iekšējās un ārējās vides nozīme uzņēmējdarbības attīstībā Latvijā
Дипломная для университета69
Оцененный! -
SIA „Baks” saimnieciskās darbības analīze un pilnveidošanās iespējas
Дипломная для университета68
Оцененный! -
Latvijas biškopības nozares konkurētspējas un attīstības iespēju analīze Eiropas Savienības tirgus ietvaros
Дипломная для университета62
Оцененный! -
Motivācijas vides novērtēšana uzņēmumā
Дипломная для университета80
Оцененный!