Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:430772
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 57 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.1.  Ekonomiskais modelis    9
1.2.  Fizioloģiskais modelis    9
1.3.  Ievada- Izvada modelis    10
1.4.  Nicosia patērētāja uzvedības modelis    11
1.5.  D. Hokinsa, R. Besta un R. Koni patērētāju uzvedības modelis    13
2.  PATĒRĒTĀJA APMIERINĀTĪBAS UN LOJALITĀTES JĒDZIENS, BŪTIBA UN IZPAUSMES    15
2.1.  Patērētāja apmierinātības jēdziens un būtība    15
2.2.  Apmierinātības/ neapmierinātības veidošanās    16
2.3.  Patērētāju lojalitātes jēdziens un būtība    19
3.  KLIENTA APMIERINĀTĪBAS MĒRĪŠANAS METODES    24
3.1.  Sūdzības un priekšlikumi    26
3.2.  Patērētāju apmierinātības pakāpes analīze    28
3.3.  Slepenie pircēji    29
3.4.  Pazaudēto klientu analīze    31
3.5.  Klientu atsauksmes kartes    32
3.6.  Patērētāju apmierinājuma aptaujas/ anketas    33
3.7.  Benčmārkings    34
4.  PIELIETOJAMO METOŽU ANALĪZE RĪGAS VIESNĪCĀS KATEGORIJU GRIEZUMĀ    36
4.1.  ** viesnīcā „ Hotel Augustine“    36
4.2.  *** viesnīcā „Art Hotel Laine“    39
4.3.  **** viesnīcā „Hotel Europe Royale Riga“    42
4.4.  ***** viesnīcā „Hotel de Rome“    45
5.  KLIENTU APMIERINĀTĪBAS ANKETAS IZSTRĀDE, TESTĒŠANA UN ANALĪZE DAŽĀDĀM KATEGORIJU RĪGAS VIESNĪCĀM    49
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    64
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    67
  PIELIKUMI    70
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
No teorētiskās daļas:
1. Pasaulē nav vienota patērētāja uzvedības modeļa. Pastāv daudz modeļu, bet visu pamatā ir patērētājs ar savām vēlmēm un vajadzībām, kurš atrodas ārējās un iekšējās vides ietekmē.
2. Patērētāja apmierinātība vai neapmierinātība galvenokārt veidojas salīdzinošās analīzes rezultātā, kad patērētājs salīdzina reālo sniegumu ar iecerēto, un nonāk pie secinājuma vai viņš ir apmierināts vai nē.
3. Katras kompānijas mērķis tirgū ir gūt pēc iespējas lielāku peļņu, savukārt, kompānijai šīs peļņas palielināšanai ir nepieciešami ne tikai klienti, bet pastāvīgie jeb lojālie klienti, kur ienes peļņu kompānijai regulāri.
4. Patērētāju apmierinātība ar produktu vai pakalpojumu korelē ar kompānijas ieņēmumiem, kuri palielinās līdz ar klienta apmierinājuma līmeņa paaugstināšanos. Tas izsaka to, ka klientu apmierinātībai ir tieša ietekme uz kompānijas ieņēmumiem.
5. Teorijā ir zināmas daudzas patērētāju apmierinātības metodes, kuras tiek sadalītas grupās pēc pētāmās pazīmes. Katra no metodēm izpēta klienta apmierinātību no dažādiem avotiem, kas ļauj objektīvi novērtēt klienta apmierinātību, kā arī pieņemt dažāda rakstura lēmumus attiecībā uz attīstības jeb uzlabošanas sfēru.
Secinājumi no analītiskās daļas:
1. Izpētītās viesnīcās tiek pielietotas atšķirīgas klientu apmierināšanas mērīšanas metodes, kuru izmantošana ir atkarīga gan no finansiālajiem ieguldījumiem, gan no viesnīcas kategorijas, gan no viesnīcu vadības apmierinātības līmeņa detalizētās pakāpes pētīšanas.
2. Pastāv sakarība, ka augstākās kategorijas viesnīca ir gatava ieguldīt vairāk, kā arī izpētīt pēc iespējas pilnīgāk, pielietojot tādas metodes, kura apskata klienta apmierinātības līmeni no visdažādākajām dimensijām.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация