Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:511248
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.09.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketinga būtība un pamatelementi    5
2.  Mārketings pakalpojumus sniedzošajos uzņēmumos    7
2.1.  Pakalpojuma būtība    7
2.2.  Pakalpojumu raksturīgākās iezīmes    8
2.3.  Pakalpojumu mārketinga komplekss    9
2.4.  Pakalpojumu uzņēmumu mārketinga stratēģijas    10
2.5.  Mārketinga stratēģijas plānošana uzņēmumā    11
3.  Mērķa tirgus izvēle, segmentācija un izpēte    14
3.1.  Mērķtirgus noteikšana    14
3.2.  Konkurentu novērtējums    16
4.  Pakalpojumu virzīšana tirgū    18
5.  Mārketinga vides novērtējums uzņēmumā    20
5.1.  Viesnīcas „Jelgava” vēsturiskā attīstība    20
5.2.  Viesnīcas „Jelgava” ārējās vides analīze    22
5.2.1.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    22
5.2.2.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    23
5.3.  Mārketinga situācijas analīze uzņēmumā    25
5.4.  Mārketinga organizācijas novērtējums uzņēmumā    29
5.5.  Reklāmas nozīme pakalpojumu virzīšanai tirgū    31
  Secinājumi    34
  Priekšlikumi    35
  Izmantotā literatūra    36
Фрагмент работы

Mārketinga lielo nozīmi indivīda vajadzību apmierināšanā var izteikt ar vienkāršu frāzi: „Ja jums neko nevajag un jūs nevienam neesat vajadzīgs, tad arī mārketings nav nepieciešams”. Bet dzīvē viss ir savādāk. Pastāv vesela mārketinga sistēma, kura strādā uz visdažādāko klientu grupu vajadzību aktualizāciju un apmierināšanu, radot jaunus un piedāvājot esošos pakalpojumus. Mārketings ir zinātne, kura radusies un visstraujāk attīstījusies tieši iepriekšējā gadsimta laikā, un tās rašanās cēloņi vispirms meklējami vispārējā ekonomiskā uzplaukuma situācijā un tai sekojošā preču un pakalpojumu pārprodukcija, konkurences saasināšanās un komunikāciju sistēmas strauja attīstība.
Ideāla situācija, kas paver uzņēmumam lielas perspektīvas, veidojas apstākļos, kad viesnīcas īpašnieki un vadītāji organizē mārketingu un tā aktivitātes (reklāma, pakalpojumu tirdzniecības veicināšana utt.) nevis tikai kā vienu uzņēmuma vadības sistēmu funkciju līdztekus apkalpošanai, finansēm un personālam, bet atvēl mārketingam noteicošo lomu vispārējā uzņēmuma darbības plānošanā un rezultātu kontrolē. Būtībā mārketingam ir jābūt integrētam visās uzņēmuma iekšējās un ārējās darbībās - ikviens lēmums un risinājums uzņēmumā jānovērtē „caur mārketinga prizmu”.
Ņemot vērā augstāk minēto, autore uzskata, ka studiju darba tēma „Viesnīcas „Jelgava” mārketinga darbības analīze, ir ļoti aktuāla un svarīga veiksmīgas uzņēmējdarbības veicināšanā. Pagātnē aizgājuši tie laiki, kad mārketings tika uztverts kā nesvarīga papildus funkcija. Šobrīd mārketingam jābūt līdzvērtīgā līmenī ar pārējām uzņēmuma funkcijām.
Ekonomisti mārketingu parasti apskata kā procesu, kurš sekmē klientu vajadzību un vēlmju pilnīgāku apmierināšanu. Mārketinga stratēģija uzņēmējam palīdz atbildēt uz šādiem jautājumiem:
kādus pakalpojumus piedāvāt?;
kā un kur pārdot saražoto produktu-pakalpojumu?;
kas varētu pirkt piedāvātos pakalpojumus?;
par kādu cenu potenciālais klients pirks piedāvāto produktu?;
kā attīstīt uzņēmumu nākotnē, ņemot vērā klientu mainīgās prasības?;
Meklējot atbildes uz augstāk minētajiem jautājumiem, var nonākt pie atziņas, ka mārketingam jābūt ikvienas uzņēmējdarbības pamatā.
Pagaidām vietējie uzņēmēji ļoti reti strādā pēc mārketinga atziņām, jo šim nolūkam ir nepieciešamas ne tikai zināšanas, bet jāapgūst klientu vēlmju izpētes māksla. Mārketinga stratēģijas palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv, risinot problēmas vienā uzņēmumā un visā tautsaimniecībā kopumā, savstarpējo sakaru veidošanā starp uzņēmēju un klientu. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация