Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:621544
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Viesnīcas, kā tūrisma industriju sektors   
1.1.  Viesnīcu klasifikācija   
1.1.1.  Viesnīcu lielums   
1.1.2.  Viesnīcu mērķa tirgus   
1.1.3.  Pakalpojumu līmeņi jeb standarti   
1.2.  Viesnīcu produkts, tā raksturīgās iezīmes   
1.2.1.  Sastāvdaļas, kas veido produktu   
1.2.2.  Viesnīcu istabu veidi   
1.3.  Viesnīcas personāla loma kvalitatīvas apkalpošanas nodrošinājumā   
1.4.  Viesnīcu viesi un to vajadzības   
1.4.1.  Viesu klasifikācija   
1.4.2.  Viesi ar īpašām vajadzībām   
1.4.3.  VIP viesi   
2.  Biznesa klases viesnīcas   
2.1.  Biznesa klases viesnīcu standarti   
2.2.  Produkta raksturīgas iezīmes   
2.3.  Iesaistīšanās starptautiskajās viesnīcu ķēdēs   
2.3.1.  Menedžmenta līgumi   
2.3.2.  Firmas vārda izmantošana(Franchising)   
2.3.3.  Neatkarīgas grupas(Referral Groups)   
2.4.  Biznesa klases viesnīcas mērķauditorija   
3.  Centrum Hotels - augstas klases viesnīcu ķēde   
3.1.  „RATONDA CENTRUM HOTELS”   
3.2.  „ARTIS CENTRUM HOTELS”   
3.3.  „MONIKA CENTRUM HOTELS”   
4.  Viesnīcu CENTRUM HOTELS produkta salīdzinošs apraksts   
4.1.  Izmitināšanas iespējas un raksturojums   
4.2.  Konferenču pakalpojumu salīdzinošs raksturojums   
4.3.  Mērķauditorijas viedoklis   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
Фрагмент работы

Tūrisma mītnes kopumā ir nozīmīga tūrisma industrijas sastāvdaļa.
Visiem ceļotājiem, kad viņi atrodas prom no mājām, ir nepieciešams pārnakšņot un saņemt vienu vai vairākus pakalpojumus: ēdināšanu, tālruņa sakarus, veļas mazgāšanu, bagāžas nešanu, biroja tehnikas izmantošanu, un daudzus citus šāda veida pakalpojumus. Uzņēmumu, kas piedāvā šādus pakalpojumus ir viesnīcas.
Klasificēt viesnīcas nav viegls uzdevums, jo viesmīlības industrijai strauji augot un attīstoties, rodas viesnīcas, kas pilnībā neatbilst nevienai no vispārpieņemtajām normām. Bet pastāv iespēja vadīties pēc dažādiem raksturlielumiem, raksturojot viesnīcas. Tie ir -viesnīcas lielums, mērķgrupas, pakalpojumu līmenis un piederība, iesaistīšanās dažādās starptautiskās apvienībās, kuras sauc par viesnīcu ķēdēm. Dažādas viesnīcas sniedz dažādus pakalpojumus, un arī to darbība organizēta dažādi (M.Platace, 2000.).
1.1. Viesnīcu klasifikācija
Viesnīcas nav tik vienkārši iedalīt noteiktās kategorijās. Kopš viesnīcu industrija ir kļuvusi tik daudz viedīga, ne viena vien viesnīca vairs nav ietilpināma skaidri definējamā kategorijā. Tomēr zināma klasifikācija pastāv.
1.1.1. Viesnīcu lielums
Viens viesnīcu klasifikācijas veids balstās arī uz ēkas liekumu, galvenokārt, uz viesu numuru skaitu.
Saskaņā ar starptautiskajiem standartiem:
• Mazās viesnīcās nav vairāk, kā 100 istabu,
• Vidējās ir no 100 līdz 200 istabām,
• Lielās ir vairāk, kā 200 istabu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация