Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:658185
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.09.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  VIESU MĀJAS „ANDERI” RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Atrašanās vieta    5
1.2.  Mērķa grupas    5
1.3.  Piedāvātie pakalpojumi un cenu līmenis    5
2.  BLAKUS ESOŠO VIESMĪLĪBAS UZŅĒMUMU RAKSTUROJUMS    8
2.1.  Viesu nama „IDE” pakalpojumu un cenu līmeņa salīdzinājums attiecībā uz viesu māju „Anderi”    8
2.2.  Viesnīcas „Lielupe” pakalpojumu un cenu līmeņa salīdzinājums attiecībā uz viesu māju „Anderi”    9
2.3.  Best Western Hotel „Māra” pakalpojumu un cenu līmeņa salīdzinājums attiecībā uz viesu māju „Anderi”    11
3.  VIESU MĀJAS „ANDERI” IEKĀRTOJUMS ATBILSTOŠI ESOŠAJAI KATEGORIJAI    13
3.1.  Numuriņu iekārtojums    13
3.2.  Dušas telpas iekārtojums    14
3.3.  Semināru, konferenču un banketu zāles iekārtojums    14
3.4.  Kafejnīcas iekārtojums    14
4.  VIESU MĀJAS „ANDERI” ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    15
4.1.  Struktūras veida, priekšrocību raksturojums    15
4.2.  Dienestu, to pienākumu un atbildības raksturojums    16
4.3.  Nepieciešamo darbinieku skaits uzņēmumā    21
5.  DIENESTU INFORMĀCIJAS NODOŠANAS PLŪSMA VIESU MĀJĀ    22
5.1.  Informācijas nodošanas plūsma starp īpašnieku – vadītāju un viesu uzņemšanas dienestu    22
5.2.  Informācijas nodošanas plūsma starp īpašnieku – vadītāju un saimniecisko dienestu    22
5.3.  Informācijas nodošanas plūsma starp īpašnieku – vadītāju un ēdināšanas dienestu    22
5.4.  Informācijas nodošanas plūsma starp viesu uzņemšanas dienestu un saimniecisko dienestu    23
5.5.  Informācijas nodošanas plūsma starp viesu uzņemšanas dienestu un ēdināšanas dienestu    23
5.6.  Informācijas nodošanas plūsma starp saimniecisko dienestu un ēdināšanas dienestu    23
6.  SAIMNIECISKĀ DIENESTA DARBA VIETAS IEKĀRTOJUMA RAKSTUROJUMS    24
6.1.  Saimnieciskā dienesta darbinieku ģērbtuves iekārtojuma raksturojums    24
6.2.  Saimniecības telpas iekārtojuma raksturojums    24
6.3.  Saimniecības palīgtelpas iekārtojuma raksturojums    24
6.4.  Darbarīku noliktavas iekārtojuma raksturojums    24
6.5.  Darba līdzekļu raksturojums    24
7.  VIESU CIKLA RAKSTUROJUMS VIESU MĀJĀ „ANDERI”    26
8.  VIESU APTAUJAS ANKETA    28
9.  Viesu mājas „Anderi” vēlamā sadarbība ar tūrisma organizācijām un uzņēmumiem    29
  SECINĀJUMI, PRIEKŠLIKUMI    30
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    31
Фрагмент работы

IEVADS
Kursa darba mērķis ir izveidot III kategorijas viesu māju „Anderi”, orientējoties uz tūristu mērķa grupu, kā arī uz to, lai uzņēmumā varētu izmitināt 80 personas. Zinot vietu skaitu viesu mājā, var paredzēt organizatoriskās struktūras veidu, tajā ietilpstošos dienestus, darbinieku skaitu uzņēmumā, kā arī izveidot dienestu darbinieku darba grafikus.
Kursa darba vispārējais mērķis ir veicināt mācību vielas apgūšanu patstāvīgi, attīstīt regulāra profesionāla darba iemaņas nozarē un bakalaura studiju programmas mācību priekšmetu materiāla apzināšanā un iegūtās informācijas izklāstā.
Kursa darba galvenais uzdevums ir izstrādāt viesu mājas dokumentāciju, kas atspoguļotu viesu mājas darbību un veicinātu uzņēmuma izaugsmi un konkurētspēju darba tirgū.
Kursa darba uzdevums ir izveidot un attīstīt studentu prasmi argumentēt un relatīvi patstāvīgi izstrādāt plašākas tēmas, apgūt elementāras zinātniski pētnieciskā darba iemaņas, izklāstīt iegūtās atziņas profesionālā valodā.


SECINĀJUMI, PRIEKŠLIKUMI
1. Atrašanās vieta ir jāizvēlas pēc iespējas stratēģiski izdevīgā vietā, netālu no lidostas, tuvāk Rīgai un Jūrmalai vai kādām citām lielākām pilsētām.
2. Lai apmierinātu ikviena viesu mājas apmeklētāja intereses, ir jāizveido un jāattīsta plašs pakalpojumu piedāvājums, atbilstošs katrai klienta vēlmei.
3. Lai piesaistītu arvien vairāk sadarbības partneru un mērķa grupu, ir jāattīsta plašākas sezonāla rakstura izklaides iespējas.
4. Tā kā istabu izdošana ir viens no galvenajiem un svarīgākajiem produktiem, ko piedāvā viesu māja, tad šim produktam ir jābūt ļoti kvalitatīvam, pārdomātam.
5. Lai ikviens viesis viesmīlības uzņēmumā justos kā mājās, ir svarīga sadarbība starp uzņēmumā esošajiem dienestiem.

1. Piesaistot viesu mājai pēc iespējas vairāk sadarbības partneru, tā varētu paplašināt savu pakalpojumu līmeni.
2. Viesu mājas pakalpojumu līmeņa paplašināšanu varētu īstenot ar Eiropas Savienības struktūrfondu līdzekļu atbalstu.
3. Viesu mājas attīstību pozitīvi ietekmētu, ja tās pakalpojumus izmantotu iekšzemes tūristi.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −11,48 €
Комплект работ Nr. 1231425
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация