Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:686757
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.12.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma mikro un makro mārketinga vide    4
1.1.  Mikrovide    5
1.2.  Makrovide    6
2.  Stratēgija un tās izveides nepieciešamība    8
3.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīze – SVID    13
3.1.  SVID analīze un tās būtība    14
3.2.  Klasiskā SVID analīze    17
3.3.  Brīvā SVID analīze    19
4.  Viesnīca Europa Royale Riga    21
4.1.  Informācija par viesnīcas ķēdi Europa Group Hotels    23
4.2.  Viesnīcas Europa Royale Riga noslogojums un sezonalitāte    25
4.3.  Uzņēmuma vadības raksturojums un menedžments    26
4.4.  Uzņēmuma struktūra    27
4.5.  Vadīšanas stili    29
4.6.  Personāls, tā izaugsmes iespējas, kvalifikācijas celšana    30
4.7.  Mārketinga aktivitātes    32
4.8.  Viesnīcas Europa Royale Riga konkurenti    33
5.  Europa Royale Riga SVID analīze    35
  Secinājumi un priekšlikumi    39
  Izmantotā literatūra    41
Фрагмент работы

Katram uzņēmumam ļoti svarīgi ir izpētīt vidi, kurā tas darbojas, izanalizēt to un plānot savu darbību, lai spētu konkurēt un gūt stabilu pozīciju konkrētajā tirgus nišā. Biznesa vides analīze palīdz noteikt uzņēmuma esošos trūkumus un pozitīvās iezīmes. SVID analīze ir uzņēmuma stipro un vājo pušu un iespēju un draudu apzināšana, kam vajadzētu būt ikviena mārketinga plāna pamatā.
1. Uzņēmuma mikro un makro mārketinga vide
„Neviens uzņēmums nedarbojas absolūti patstāvīgi, ikkatru no tiem regulē likumi un ierobežo saistības, ietekmē sabiedriskas organizācijas un valsts institūcijas, klienti un konkurenti. Visi šie apsekti veido mārketinga vidi. „ [8., 16.lpp]
Vispārīgā nozīmē mārketinga vidi var iedalīt divās daļās – ārējā vide un iekšējā vide. Ārējā vide aptver visu, kas notiek ārpus uzņēmuma, iekšējā vide – tos mārketinga aspektus, kuri pastāv uzņēmuma iekšienē.
„Ārējai videi izšķir divas daļas: faktorus, kas cieši saistīti ar uzņēmum (mikrovide), un faktorus, kas raksturīgi sabiedrībai kopumā (makrovide). Mikrovides faktori ietver tādus aspektus kā klientu bāze, uzņēmuma noliktavu atrašanās vieta vai kāda uzņēmuma nelabvēlīgas sabiedrības organizēšanas pastāvēšana. Savukārt makrovide ietver tādus faktorus kā valstī pastāvošā likumdošana, starptautiskā konkurence, valūtas kursa svārstība vai pat klimata izmaiņas.” [8, 17.lpp]
1.1. Mikrovide
Mikrovide sastāv no faktoriem, ar kuriem visciešāk saistīts uzņēmums. Raksturīgākie no tiem ir:
Konkurenti - „.. var būt gan uzņēmumi, kas piedāvā līdzīgas preces, gan citi uzņēmumi, kuri kaut kādā veidā pretendē uz klienta grūtā darbā noplenīto naudu” [8., 20.lpp]. Tirgū ir vairāki iespējamie konkurences veidi.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация