Nr. | Название главы | Стр. |
1. | IEVADS | 3 |
2. | VIESNĪCU RAKSTUROJUMS | 4 |
3. | VIESNĪCU ATTĪSTĪBU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI | 6 |
3.1. | Pieprasījums | 6 |
3.2. | Internacionalizācija biznesā | 7 |
3.3. | Brīva kustība Eiropas Savienības ietvaros | 7 |
3.4. | Naktsmītņu kvalitāte un daudzveidība | 8 |
3.5. | Reklāma | 8 |
3.6. | Globalizācija | 8 |
3.7. | Drošība | 9 |
3.8. | Ekonomiskais stāvoklis | 9 |
4. | STATISTIKAS DATI NO 1995.-2014. GADAM | 10 |
5. | SECINĀJUMI | 11 |
6. | IZMANTOTĀTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 12 |
Kā redzams attēlā, viesnīcu skaits Latvijā palielinās.. No 1995.-2000. gadam ievērojamas viesnīcu skaita izmaiņas nav novērotas, kas liecina, ka šajā laika periodā citu nozaru attīstība bija nozīmīgāka ( ekonomikas, politikas u.c.), tūristiem nebija aktuāla vairāku dienu ceļošana, pieprasījums bija zems. No 2000.-2004. gadam viesnīcu skaits pakāpeniski pieauga. 2005. gadā viesnīcu skaits palielinājās par 75 viesnīcām, ko varētu skaidrot ar to, ka Latvija pievienojās Eiropas Savienībai- sāka veidoties dažādi kritēriji un likumi tūrisma industrijā, tūrisms kļuva starptautiski populārāks.,. No 2006. gadam līdz 2011. gadam ir vērojama vienmērīga augšupeja viesnīcu jomā, neskatoties uz to, ka Latviju pārņēma ekonomiskā krīze, un nodokļi tika paaugstināti. Ārvalstu tūristiem ceļošana uz Latviju ir salīdzinoši lēta un krīzes gados pieprasīta, kas varētu būt par iemeslu viesnīcu skaita augšupejai. 2013. gadā viesnīcu skaits strauji ir sarucis, kas varētu būt saistīts ar kvalitātes neatbilstību cenai. Darbaspēks aizplūst, inflācija aug un cenas ceļas, kas veicina kvalitātes samazināšanos.
Tikai atrodot līdzsvaru starp šiem diviem (kvalitātes un cenas) svarīgākajiem viesnīcu biznesa nosacījumiem, mums izdosies panākt tūristu skaita palielināšanos Latvijas viesnīcās. (Dehtjare, 2008)
5. SECINĀJUMI
1. Viesnīcas var raksturot izmantojot viesnīcu lielumu, mērķgrupas, pakalpojumu līmeni un piedāvātos pakalpojumus.
2. Viesnīcu kvalitātes noteikšanai liela loma ir sertifikācijai.
3. Viesnīcu darbību ietekmē dažādi faktori
4. Latvijā strauji attīstās lauku tūrisms.
5. Tūrisma iespējas Latvijā pieauga, jo Latvija pievienojās Eiropas Savienībai.
6. Globalizācijas dēļ, palielinās konkurence viesmīlības jomā.
7. Kopumā viesnīcu skaits no 1995. gada līdz 2013. gadam pieaug.
…
Latvijas valsts tūrisma politikas galvenie mērķi ir veicināt tūrisma nozares konkurētspēju un ilgstošu izaugsmi, sekmēt reģionu līdzsvarotu attīstību un īpaši veicināt vietējā un starptautiskā tūrisma attīstību. Latvijas ekonomiskā stāvokļa analīze liecina, ka tūrisma nozarei valsts tautsaimniecībā ir ievērojama nozīme- kopš krīzes perioda tūrisma pakalpojumu eksports ir viens no Latvijas ekonomikas augšupejas virzītājspēkiem, un, neskatoties uz to, ka eksporta pieauguma temps samazinās, 2013. gadā tas pieauga par 7,5%. Par 16,6% pieauga ārvalstu ceļotāju izdevumi atpūtas un citiem personiskajiem braucieniem Latvijā, turpretī darījumu braucienu izdevumi samazinājās tikai par 1%. Latvijā 2013. gadā naktsmītnes izmantoja 1,2 milj. ārvalstu ceļotāju, kas ir par 14% vairāk nekā iepriekšējā gadā, liecina pārskats par viesnīcu un citu tūristu mītņu darbību. Tieši tāpēc ienākošajam tūrismam un viesnīcu industrijai, neskatoties uz salīdzinoši nelielo daļu IKP, ir viena no vadošajām vietām tautsaimniecības attīstībā.
- Latvijas naktsmītņu darbību ietekmējošie faktori
- SIA "Mēness" darbību ietekmējošie iekšējās un ārējās vides faktori
- Uzņēmuma izmaksas un tās ietekmējošie faktori
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Mēness" darbību ietekmējošie iekšējās un ārējās vides faktori
Реферат для университета17
-
Uzņēmuma izmaksas un tās ietekmējošie faktori
Реферат для университета16
-
Uzņēmuma A/S „Latvijas Balzams” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Реферат для университета28
-
Uzņēmējdarbība, to ietekmējošie faktori
Реферат для университета14
Оцененный! -
Lauku tūrisms, to ietekmējošie faktori
Реферат для университета29