Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:737510
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.02.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Tūristu vēlmes un vajadzības    4
1.1.  Tūrisma vajadzību viedi    5
1.2.  Maslova tūrisma vajadzību hierarhija    7
1.3.  Tūristu tipi    10
1.4.  Tūristu ceļojumu formas, veidi    12
2.  Motivācijas būtība un svarīgākas tās teorijas    13
2.1.  Motivāciju veidi    14
2.2.  Tūristu iespējamas vajadzības un motivācijas Latvijā    16
2.3.  Iespējamie tūristu motīvi Latvijas apmeklēšanai    18
3.  Ceļošanas motivācijas Iecavas novada iedzīvotājiem    20
3.1.  Aptaujas analīze    20
4.  Secinājumi un priekšlikumi    23
4.1.  Secinājumi    23
4.2.  Priekšlikumi    24
4.3.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Фрагмент работы

4. Secinājumi un priekšlikumi
4.1. Secinājumi
1. Vispār pastāv sešas galvenās vajadzību grupas, kuras parasti cenšas apmierināt tūristi ceļojot – fiziskās, sociālās, intelektuālās, statusa, garīgas.
2. Pēc Maslova vajadzību hierarhijas, pirmkārt, ir jāapmierina viszemākās vajadzības piramīdā un tikai tad ķerties pie nākamajām. Tikai šāds ceļš būs pareizs un efektīvs.
3. Grūtības sagādā tas, ka daudzi cilvēki īsti neapzinās savas vajadzības vai arī to, kā tās apmierināt.
4. Katram cilvēkam vispirms rodas vajadzība, kas pakāpeniski pārvēršas motivācijā, šajā gadījumā – ceļot.
5. Galvenie mērķi, kāpēc tūristi ceļo, iedalās trīs kategorijās: atpūtas, darījumu un pārējie ceļojumi, kas ietver visdažādākos ceļošanas iemeslus.
6. Mūsdienās pastāv dažādas ceļojumu veidu, formu un tipu klasifikācijas, kas ievērojami atvieglo un palīdz tūrisma uzņēmumu darbam.
7. Tūristu motivē divas dažādas motivācijas: vispārīga un speciāla, kur pirmā – pamudina un otrā – piesaista.
8. Jo cilvēki vairāk ceļo un jo tie kļūst pieredzējušāki un izglītotāki, jo augstākā līmeņa vajadzības dominē viņu brīvdienu motivācijā.
9. Ceļojuma tipu izvēle ir tieši atkarīga no tūristu vajadzībām un motivācijām.
10. Iecavas iedzīvotāji ceļo, galvenokārt, apciemojot radus un draugus, atpūsties, un izglītoties.
11. Darba pienākumi un brīvo līdzekļu trūkums ir lielākas Iecavas iedzīvotāju ceļošanas iemeslu kavēklis.
12. Iecavas iedzīvotāji ceļo diezgan bieži un labprāt ceļo pa Latviju un Baltiju.

4.2. Priekšlikumi
1. Organizēt efektīvu sadarbību ar vietējiem un ārzemju masu saziņas līdzekļiem: vietējos un ārvalstu masu saziņas līdzekļos sniegt informāciju par tūrisma iespējām Latvijā. Savlaicīgi kampaņas veidā informēt par notiekošajiem kultūras, sporta u.c. pasākumiem.
2. Plašāk izmantot modernās informācijas tehnoloģijas tūrisma informācijas izplatīšanā.
3. Ierobežot seksuālā rakstura informāciju bezmaksas tūrisma izdevumos, kas ir viegli pieejami ārvalstu tūristiem.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1249735
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация