Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:738005
 
Оценка:
Опубликованно: 04.03.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas “Elounda Bay Palace” atrašanās vieta    4
2.  Viesnīcas “Elounda Bay Palace” raksturojums    4
3.  Viesnīcas ’’Elounda Bay Palace” products    5
3.1.  Viesnīcas “Elounda Bay Palace” pamatprodukts    5
3.2.  Viesnīcas līdzsekojošais produkts    6
4.  Viesnīcas dienesti    7
4.1.  Viesu uzņemšanas dienests – rezervācijas    7
4.2.  Viesu uzņemšanas dienesta darbība    7
4.3.  Saimnieciskais dienests    8
4.4.  Tehniskais dienests    8
5.  Darbs praksē    9
  Secinājumi    10
  Priekšlikumi    10
Фрагмент работы

Rezervēt galdiņu var vairākos veidos, piemēram, piezvanot uz restorānu vai recepciju, kā arī atnākot un piesakot rezervāciju personiski. Var arī ierasties restorānā bez rezervācijas, taču, tā kā restorāns ir neliels, nav garantēts, ka būs brīvi galdiņi. Šajā gadījumā restorāna vadītājs ieteica doties uz kādu citu viesnīcas restorānu, iepriekš noskaidrojot viesu vēlmes un tad iesakot restorānu. Lai gūtu papildus peļņu no restorāniem, tos iespējams apmeklēt cilvēkiem, kas viesnīcā nav apmetušies. Tad gan rezervācija jāpiesaka iepriekš, jo pretējā gadījumā viņi var netikt ielaisti viesnīcas teritorijā.
Restorāna (un viesnīcā vispār) bija daudz viesu no Krievijas, Vācijas, Francijas u.c. Tieši tāpēc viesnīcai ir izdevīgi ņemt darbā studentus no citam valstim, lai tie varētu kommunicēt ar viesiem viņu valodā.
Visgrūtakāis praksē bija kommunicēšana ar dažiem personāla darbiniekiem, jo ne visi zin labi angļu valodu un nevar visu paskaidrot. Grūti bija arī tās ko uz mums (praktikantiem) bija uzlikta tikpat liela atbildība kā normāliem darbiniekiem. Tomēr tā bija ļoti laba pieredze – kommunicēt ar viesiem, būt laipnai pret viesi, saprast viesi un viņa vēlmes. Tas ir galvenais viesmīlības industrijā.

Secinājumi
1. Viesnīca atbilst starptautiskajam viesnīcu 5 zvaigžņu līmenim, augsts apkalpošanas līmenis.
2. Viesnīca ir pietiekami nodrošināta ar praktikantu apmācību.
3. Darbinieki ir studenti no daudzām pasaules valstīm un arī vietējie iedzīvotāji.
4. Daudzi darbinieki nezina labi angļu valodu un uzliek pārāk lielu atbildību praktikantiem.
5. Viesnīca ņem praktikantus krievu, vācu, franču, angļu valodas zināšanu dēļ.
6. Praktikantiem prakses laikā bija laba pieredze saskarsmē ar viesiem.

Priekšlikumi
1. Ēdināšanas nodaļā vajadzētu vairāk profesionālus darbiniekus, ar pieredzi, kuriem var uzticēt praktikantu apmācību.
2. Dot iespēju praktikantiem apgūt vairākas darba jomas.
3. Darbiniekiem iemācīties angļu valodu.
4. Izturēties pret praktikantiem, kā pret mācekļiem, nevis kā parastiem darbiniekiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация