Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:758915
 
Оценка:
Опубликованно: 21.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Viesnīcas “ARAMIS” mērķgrupas    4
  Dienesti    6
  Saimniecības darbinieka amata apraksts    7
  Saimniecības darbinieka darba dokumentācija darba dokumentācija    10
  Istabas un telpas    12
  Produktu un pakalpojumu apraksts    13
  Stratēģija    14
  Personāls    15
  Viesnīcu klasifikācija    17
  Viesmīlības industrijas attīstība un loma tūrisma nozarē    20
  Komunikācijas un informācijas nodošanas procesi    22
  Saskarsme un tās loma viesmīlības uzņēmumā    23
  Atalgojums un motivācija    28
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantojamā literatūra    31
  Pielikumi    32
Фрагмент работы

„Jebkura uzņēmuma ienākumi rodas no klientiem, bet jo īpaši no patstāvīgiem klientiem, kuri lepojas, ka patērē jūsu piedāvāto produktu vai pakalpojumu, kā arī iesaka to saviem draugiem, radiem un kolēģiem.” Šī pazīstama analītiķa Deminga vārdi nekad nav bijuši piemērotāki un precīzāki, ka mūsdienu uzņēmējdarbības pasaulē, kurā uzņēmums cīnās par klientiem, tāpēc esošo klientu lojalitāte ir nenovērtējama.
Mūsdienās tūrisms kļūst arvien populārāks un daudzveidīgāks. Cilvēki ceļo daudz, visur un visos gadalaikos, gan darījumu, gan atpūtas nolūkā. Šiem ceļotājiem nepieciešama iespēja pārnakšņot, paēst, kā arī saņemt laba līmeņa pakalpojumus. Tūrisma industrija piedāvā ne tikai ceļojumus, bet arī izmitināšanu un ēdināšanu. Šodien ir ļoti daudz dažādu viesnīcu un citu izmitināšanas uzņēmumu, ar dažādiem servisa līmeņiem, kvalitāti, pakalpojumiem, interjeru, personālu utt. Sakarā ar tūristu daudzumu, viesnīcu noslogojums kļūst lielāks ar katru gadu. Līdz ar to dibināt jaunu viesnīcu ir izdevīgi. Un vēl izdevīgāk ir orientēties uz lielākām mērķgrupām. Darba autors izvēlējās trīs zvaigžņu viesnīcu, kas ir pieejama gan tūristiem, kas brauc atpūsties un nevēlas daudz maksāt par naktsmītnēm, gan darījumu braucienu cilvēkiem, kuriem nepieciešama naktsmītne, bet arī citi pakalpojumi.
Viesnīca atrodas paša vecpilsētā, kas ir Rīgas centrs, tuvu tūristu objektiem, ka ari ir pilsētas darījumu centrs, kur atrodas ļoti liels daudzums dažādu uzņēmumu ofisi, bankas u. c.
Šī darba mērķa sasniegšanai, autors veica sekojošus uzdevumus:
Iepazīties ar literatūras avotiem, kuros ir pieejama informācija par viesu apkalpošanas kultūru, saskarsmi un informācijas nodošanas procesiem viesnīcās
Izpētīt citu Rīgas viesnīcu produktu un pakalpojumu piedāvājumus,
Izpētīt pieprasījumu pēc naktsmītņu pakalpojumiem Rīgā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация