Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:774732
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Viesnīcas pamatparametri    3
2.  Viesnīcas mērķatirgus    6
3.  Konkurenti    8
3.1.  Albert hotel    9
3.2.  **** Europa Hotel Royale    10
3.3.  **** Monika Centrum Hotel    12
3.4.  **** Tallink hotel Rīga    14
4.  Viesnīcas produkts    17
4.1.  Produkti    17
4.2.  Produkta līmeņi    18
4.3.  Produkta kvalitātes analīze    20
4.4.  Produkta kvalitātes novērtējums ar „spelenā klienta metodi”    21
5.  Viesnīcas telpiskā uzbūve    24
6.  Personāls    25
7.  Viesnīcas cenu struktūra    29
7.1.  Stratēģija    29
7.2.  Atlaižu sistēma    30
8.  Viesnīcas produkta izplatīšanas sistēma    32
9.  Mārketinga komunikācijas    33
9.1.  Mājas lapas novērtējums    33
9.2.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi    33
9.3.  Darbs ar sabiedrību    34
9.4.  Viesnīcas CD    34
10.  Viesnīcas stratēģiskā analīze    35
10.1.  Ārējās vides analīze    35
10.2.  SVID analīze    36
10.3.  S/V profils    38
11.  Uzņēmuma iesaistīšanās globālajos procesos, tīklos, starptautiskā sadarbība    39
12.  Svarīgākā noieta tirgus segmenta analīze    41
13.  Viesnīcas finanšu vērtējums    43
13.1.  Bilances horizontālā analīze    43
13.2.  Bilances vertikālā analīze    45
13.3.  Finanšu koeficientu analīze    47
14.  Noieta plāns 2014.gadam    50
15.  Izmaksu plāns 2014.gadam    51
16.  Bezzaudējumu aprēķins 2014.gadam    52
17.  Secinājumi    53
18.  Priekšlikumi    54
Фрагмент работы

17. Secinājumi
Secinājumi:
• Viesnīcas Radisson Blu Rīdzene mērķa tirgus ir biznesa tūristi;
• Radisson Blu Rīdzene piedāvā zemākas cenas pieczvaigžņu viesnīcām Rīgā, tāpēc tai ir viegli konkurēt ar citām pieczvaigžņu viesnīcām;
• Viesnīca cenšas sniegt viesiem labāko servisu, ņemot vērā viņu īpašas vēlmes un novērojumus;
• Uzņēmuma telpas ir iekārtotas viesiem ar īpašām vajadzībām;
• Viesiem tiek sniegta maksimāla un precīza informācija par viesnīcu internētā mājas lapa;
• Viesnīcas sadarbība ar starptautiskām kompānijām (Rimi, Swedbank) veicina viesnīcas noslogojumu;
• Viesnīcā stingri tiek ievēroti Radisson Blu standarti, ar kuriem šī viesnīcu ķēde ir atpazīstama pasaulē;
• Radisson Blu Rīdzene regulāri tiek veiktas darbinieku apmācības, lai paaugstinātu darbinieku kompetenci, veicinātu pastāvīgu lēmumu pieņemšanu situācijās, kad viesi ir neapmierināti;
• Viesnīcas vadība realizēja veiksmīgo mārketinga kampaņu, par ko liecina paredzēto viesu skaita palielinājums.
• Viesnīca mārketinga aktivitātes pārsvarā vērstas uz ārzemju tūristiem
• Ja piepildīsies 2014.gada noieta plāns, tad Radisson Blu Rīdzene peļņa būs samērā liela


Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация