Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Туризм
Tūrisma informācijas centra prakses atskaite-
Tūrisma informācijas centra prakses atskaite
Nr. | Название главы | Стр. |
2. | Ievads | 3 |
3. | Siguldas TIC sniegtie pakalpojumi | 3 |
4. | Sigulda kā populārs gala mērķis Latvijā | |
Siguldas vispārīgs raksturojums | ||
5. | Siguldas TIC piedāvāto maršrutu uzskaitījums | |
6. | Siguldas novada tūrisma nozares stipro un vājo pušu analīze, iespējas un draudi | |
7. | Siguldas tūrisma informācijas centra darbība | |
TIC fiziskā un informatīvā pieejamība | ||
Telpu funkcionālais iekārtojums un informācijas pieejamība | ||
8. | Statistika | |
9. | Siguldas novada tūrisma produkts | |
10. | Secinājumi | |
11. | Izmantotie avoti | 21 |
PIELIKUMS | 21 |
10. Secinājumi
Autore Siguldas TIC darbību vērtē augstāk par vidējo. Tūrisma centrs atrodas centrā, blakus autoostai un dzelzceļa stacijai. Runājot par telpu, kurā atrodas TIC, atbildi uz jautājumu – vai TICam nevajadzētu plašākas telpas, atbildi sniedza speciāliste Elīna Bārda. Viņa sacīja, ka TIC ir mainījuši telpas jau divas reizes, taču savu vietu tā arī nav sanācis atrast. Elīna un Gunta cer, ka varbūt kādreiz laika gaitā beidzot TIC iekārtosies plašākās telpās. Ir visi nepieciešamie informatīvie materiāli. Šeit ir patīkami vienmēr iegriezties, jo darbinieces, kas strādā ir atsaucīgas, smaidīgas un izpalīdzīgas. Mājaslapa www.tourism.sigulda.lv katru dienu tiek atjaunota, tajā ievieto jaunumus Siguldas pilsētā un apkārtnē. Mājaslapa ir ērti pārlūkojama un tajā ir viegli orientēties. Šobrīd vienīgais mīnuss, kas ir www.tourism.sigulda.lv mājaslapā ir sabiedriskā transporta kursēšanas grafiks. Tas nav izveidots, tādēļ cilvēki izvēlas 1188 informatīvo mājaslapu. Katru dienu Siguldas TIC darbinieces apmeklē arī www.kasnotiek.lv mājaslapu, kur ievieto dažādus pasākumus, kas notiks Siguldā un apkārtnē.
Pie negatīvās puses autore norāda uz Siguldas pilsētas karti, kas ir novecojusi, un maldina tūristus. Kartē ir norādīta vecā TIC atrašanās vieta, 2 viesnīcas, kas jau sen ir beigušas pastāvēt, un vairākās vietās, kur reāli ir kafejnīca vai restorāns, kartē tās nav norādītas. Vēl viena neērtība, ko ir novērojusi autore ir valūtas maiņas punkts. Respektīvi, tādu Siguldā nav. Ir tikai bankas, kur var izmainīt naudu. Tā nav problēma darba dienās, bet kad tūristi jautā pēc valūtas maiņas brīvdienās, mums ir jāatvainojas un jāsaka, ka valūtas maiņa ir iespējama tikai bankās, taču bankas brīvdienās ir slēgtas. Kā pēdējo neērtību minēšu WC neesamību. Šajā mēnesī katru dienu nācās sastapties ar klientiem, kas jautāja pēc WC. Mums kārtējo reizi ir jānorāda cita atrašanās vieta, un tuvākā WC atrodas autoostā.
…
Sigulda ir viena no Latvijas skaistākajām pilsētām. Droši vien visā pasaulē nemaz nav daudz vietu, kur daba tik krāšņi ienāk pilsētā, kļūstot par tās neatņemamu sastāvdaļu. Pilsētā nav lielu ražotņu, bet ir kalni, kur ziemās slēpot un līkumoti ceļi, pa kuriem vasarās braukt ar velosipēdu. Pilsētnieku sauklis - „Sigulda elpo brīvi!”, apliecina garīgo un fizisko aktivitāti. Ziemas sports Latvijā saistās ar Siguldas vārdu! Operas svētki – arī tā ir Sigulda! Gumijlēkšana, aerodium-vertikālais vēja tunelis, ko nu jau pēc Olimpiādes Turīnā pazīst visa pasaule, „ Mežakaķis” – šādas emocijas var piedzīvot tikai Siguldā. Un tradicionālie Putnu svētki Mores pagastā, rudens zelta lapu laiks Turaidā, Gūtmaņa ala un Maijas mīlastības stāsts, Dainu kalns – tā ir Sigulda. Koncertzāle „Baltais flīģelis” un Kremerata Baltica festivāls – tā arī ir Sigulda. Un tas nav viss. Prakses mērķis – iepazīties ar TIC darba organizāciju un piedāvātajiem pakalpojumiem. Prakses laikā man tika izvirzīti uzdevumi: 1. Iepazīties ar TIC atrašanās vietu, juridisko statusu, darbības saturu, organizācijas struktūru, finansējumu, darba pienākumu sadali 2. Izanalizēt tūrisma uzņēmumu darbību atbilstoši Latvijas Valsts standartam LVS 200-7:2001 3. Iepazīties ar TIC sniegtajiem pakalpojumiem 4. Iepazīties ar TIC datu bāzes aprakstu un izvērtēt to 5. Izveidot TIC pārraudzībā esošo administratīvo teritoriju aprakstu un analīzi 6. Piedalīties TIC organizētajās ekskursijās un objektu apsekošanā mācību nolūkā 7. TIC piedāvāto maršrutu uzskaitījums un analīze – salīdzinājums ar līdzīgiem maršrutiem tūrisma aģentūrās 8. Apgūt nepieciešamās iemaņas saskarsmei ar klientiem tos apkalpojot, atbildot uz telefona zvaniem un e-pastiem 9. Apgūt iemaņas darbā ar biroja tehniku
- Prakse atpūtas centrā "Brīze"
- SIA ”Akva” - ekonomiskās prakses atskaite viesnīcā
- Tūrisma informācijas centra prakses atskaite
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Rīgas komercģimnāzijas vasaras novērošanas prakses uzņēmumā "Rīgas tūrisma koordinācijas un informācijas centrs" atskaite
Отчёт по практике для средней школы5
-
Hotel "Rīga" atskaite par praksi
Отчёт по практике для средней школы25
-
Lauku tūrisma speciālista kvalifikācijas prakses pārskats
Отчёт по практике для средней школы6
-
Prakses atskaite viesnīcā "Metropole"
Отчёт по практике для средней школы3
-
Profesionālās prakses atskaite "Islande Hotel"
Отчёт по практике для средней школы16