Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:854154
 
Оценка:
Опубликованно: 30.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Tūristu piesaiste un to veidojošie faktori    4
1.1.  Tūristu piesaistes veidojošie faktori    4
1.2.  Eiropas kultūras galvaspilsētas jēdziens    8
2.  Eiropas kultūras galvaspilsēta    10
2.1.  Eiropas kultūras galvaspilsētu vēsture un to vērtēšanas kritēriji    10
2.2.  Produktu un pakalpojumu klāsts Eiropas kultūras galvaspilsētās    12
3.  Produktu un pakalpojumu klāsts Rīgai kā Eiropas pilsētas galvaspilsētai 2014.gadā    18
3.1.  Pētījuma metožu apraksts    18
3.2.  Tūristu piesaistes analīze    19
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra    28
  Pielikumi    29
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Eiropas kultūras galvaspilsētas titula piešķiršana veicina tūristu pieplūdumu konkrētajai valstij.Tas veicina konkrētās pilsētas, valsts atpazīstamību ne tikai vietējā, bet arī starp-tautiskā līmenī. Respektīvi, tas ir arī ievērojams ieguldījums valsts ekonomikas attīstībā.
2. Rīgu kā Eiropas kultūras galvaspilsētu galvenokārt apmeklē ārvalstu tūristi vecuma grupā no 18- 25 gadiem. Pārsvarā tie ir jaunieši, studenti, kuriem interesē jaunu valstu izzināša-na. Tūristi, kas apmeklē Rīgu, pārsvarā ir no Eiropas valstīm- Austrijas, Lietuvas, Igauni-jas, Dānijas, Spānijas u.c..
3. Populārākais informācijas ieguves veids ir interneta resursi, kā arī no draugi un paziņas. Mūsdienu jauniešiem internets ir pieejam gandrīz visu laiku, jo mobilais telefons vienmēr ir līdzi un jebkurā brīdī ir iespēja apmeklēt dažādas interneta vietnes.
4. Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas programma sevī ietver dažādus kultūras pasā-kumus, kas ir veidoti tā, lai piesaistītu dažādu paaudžu cilvēkus.
5. Ārvalstu tūristiem Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas pasākumu programma šķiet pietiekoši plaša un tās saistošākie pasākumi liekas koncerti, izstādes, šovi, pasākumi, kuros viņi paši var piedalīties, kā, piemēram, dažāda veida akcijas. Tūristi labprāt apmeklētu arī pilsētvides objektus, kas ir izvietoti dažādās pilsētas daļās, performances, kā arī dažāda veida izrādes.
6. Lielākā daļa ārvalstu tūristu nezināja, ka Rīga 2014. gadā ir Eiropas kultūras galvaspilsēta, līdz ar to arī to ceļojuma mērķis nebija šī pasākuma apmeklējums. Tie tūristi, kas zināja par šo Rīgas titulu, savu ceļojumu saistīja tieši ar šo kultūras pasākumu kopumu apmeklēšanu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация