Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:937643
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.02.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 35 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    5
1.  Viesnīcu pakalpojumu raksturojums uzņēmējdarbības vidē    7
1.1.  Viesnīcu nozares attīstība    7
1.2.  Viesnīcas pakalpojumu specifika    9
1.3.  Klientu apkalpošanas standarti    13
2.  Klientu apmierinātības raksturojums    16
2.1.  Patērētāju uzvedības ietekmējošie faktori    16
2.2.  Klientu apmierinātības jēdziens    18
2.3.  Klientu apmierinātības vērtēšanas metodes    19
3.  Mogotel un Radison Blu darbības raksturojums    23
3.1.  Radison Blu raksturojums    23
3.2.  Mogotel raksturojums    26
4.  Uzņēmumu “Mogote” un “Radison Blu” viesu apmierinātības salīdzinājums    29
4.1.  Radisson Blu Daugava viesu apmierinātība    29
4.2.  Rixwell Irina Hotel viesu apmierinātība    39
4.3.  Uzņēmumu viesu apmierinātības salīdzinājums    52
  Secinājumi un priekšlikumi    54
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    56
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Pieprasījums pēc viesu izmitināšanas uzņēmumu pakalpojumiem ir lielāks nekā šobrīd esošais piedāvājums, tāpēc katru gadu naktsmītņu sektora tirgū ienāk arvien jauni uzņēmumi, kas rada lielāku konkurenci esošajā tirgū un sniedz tūristiem plašākas izvēles iespējas.
2. Klientu apmierinātības novērtēšana nav grūts pasākums. Galu galā, tiek noteikts vai nu patērētājs ir apmierināts ar šo preci vai pakalpojumu vai nav. Ja patērētājs saņem to, ko vēlas, tad viņš ir apmierināts, ja nesaņem, tad ir neapmierināts.
3. Klientu apkalpošanas standarti ir izcilība, reakcijas laiks, pieejamība, piegādes laiks un saistības. Visa veida bizness atgriežas klientam vienā vai otrā veidā, tādēļ ir obligāti, ka uzņēmumi nepārtraukti cenšas uzlabot sniegto pakalpojumu līmeni. Klientu apkalpošanas standarti ir nepārtraukti jāuzrauga un jāiekļauj uzņēmuma stratēģiskajā plānošanā. Balstoties uz sniegtajām atsauksmēm, kā arī laika periodu, viesnīcas nepievērš lielu uzmanību apkalpošanas standartu uzlabošani.
4. Kad klienti izvēlas uzņēmumu, viņi cer, ka tiks pārdoti kvalitatīvi pakalpojumi un produkti. Bet daudzi “Radisson Blu Daugava” viesi bija vīlušies, ka viesnīcas numurs dzīvē neizskatās kā internetā, savukārt “Rixwell Irina Hotel” viesi bija sašutuši par tīrības kvalitāti, kas bija zemā līmenī, un klienti bija cerējuši saņemt ko kvalitatīvāku un labāku.
5. Kā galvenais plus viesu apmierinātībā “Radisson Blu Daugava” bija viesnīcas personāls, ēdināšana un tīrība, bet “Rixwell Irina Hotel” atrašanās vieta.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −17,98 €
Комплект работ Nr. 1376745
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация