Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:984815
 
Оценка:
Опубликованно: 10.10.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

2.3.Apkalpojošais personāls, tā darba izvērtējums,apkalpošanas procesa raksturojums
Apkalpojošais personāls ir ļoti atsaucīgs,pozitīvi noskaņots,zinošs un aktīvi darbojas savā sfērā. Viesmīļiem nav iedalīti katram savi darba pienākumi,viss notiek skatoties pēc situācijas. Viens novāc galdu,otrs gatavo tēju vai kafiju, trešais saliek galda piederumus un tā uz riņķi. Protams,viesmīlim ir viens pienākums – apkalpot klientus un rūpeties par to,lai viss būtu augstākā līmeņa un likt klientam justies labi un omulīgi. Vienmēr ir jāņem vērā klienta teiktais,vienmēr ir jāpiekrīt tam ko viņš saka,jo klientam vienmēr ir taisnība! Šo visu viesmīļi ievēro un dara visu,lai šim restorānam būtu laba reputācija un klients būtu apmierināts.
Apkalpošanas process notiek operatīvi un kārtīgi, klientam tiek piedāvāta kafija vai tēja,galdi tiek novākti tikai tad kad klients ir paēdis un liek to par sevi manīt. Kad klients ir aizgājis tiek salikti jauni galda piederumi (nazis un dakša). Brokastīs klienti paši paņem šķīvi un uzliek uz tā visu ko vēlas. Viesmīļa pienakums,kad klients ir ieņēmis vietu ir pieiet un piedāvāt kafiju vai tēju,jo to var pagatavot tikai viesmīlis. Kafija tiek pasniegta speciālā kafijas kanniņā,silto pienu pagatavo viesmīlis,to pasniedz speciālā piena trauciņā un tēju pasniedz stikla krūzē. Kad brokastis ir beigušās,tad viesmīļi novāc brokastu galdu un viņiem palīdz pavāri,lai operatīvāk tiktu veikts darbs,jo pēc brokastīm zāle ir jāsagatavo tiem klientiem kas atnākuši pusdienot. Šos galdus notīra un uzklāj jaunus galdautus un jaunus galda piederumus,uzliek galda salvetes.
Kad klients ir atnācis pusdienot tam ierāda vietu,iedod ēdienkarti un piedāvā kaut ko dzeramu. Kad klients ir izvēlejies ko ēdīs,tad viesmīlis to nodot pavāram. Ēdiena pasniegšanā svarīgi ir atcerēties,ka pirmā ir jāapkalpo sieviete un tikai tad vīrietis un ēdiena pasniegšana notiek no labās puses (labās rokas).
Kad notiek banketi,tad klientus apokalpo vairāki viesmīļi,lai vienlaicīgi būtu iznesti visi ēdieni un nevienam nebūtu jāgaida. Galdu novāc tikai tad,kad VISI ir paēduši,arī banketos pirmās ir jāapkalpo sievietes.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация