Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:991014
 
Оценка:
Опубликованно: 24.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Viesmīlības nozare    6
1.1.  Viesnīca    6
1.2.  Darba organizācija viesnīcā    8
1.3.  Dažāda lieluma viesnīcas Rīgā    9
2.  Viesu uzņemšanas dienests    10
2.2.  Darba organizācija viesu uzņemšanas dienestā    13
2.3.  Viesu uzņemšanas dienesta darba grafiks    14
2.4.  Viesu uzņemšanas dienesta fiziskā vide    14
3.  Personāls    16
3.1.  Personāla serviss    17
3.2.  Personāla vadība    19
4.  Pētījums par viesu uzņemšanas dienesta darba organizāciju dažāda lieluma viesnīcās Rīgā    21
4.1.  Interviju ar Ancāni K., Smeili I. un Grīnfeldi I. analīze    21
4.1.1.  Viesu uzņemšanas dienesta darbinieki    22
4.1.2.  Viesu uzņemšanas dienesta darba laiks    23
4.1.3.  Viesu uzņemšanas dienesta vadība    24
  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    27
  Pielikums    28
Фрагмент работы

Secinājumi
Apkopojot pieejamos literatūras un interneta informācijas avotus, autore secina:
• dažāda lieluma viesnīcās ir atšķirīga organizatoriskā struktūra, kas atkarīga no darba vietu skaita un to regulā uzņēmuma vadītājs;
• viesu uzņemšanas dienests ir redzamais viesnīcas dienests, un ir tiešā saskarsmē ar viesiem;
• viesu uzņemšanas dienesta darba organizācija atkarīga no viesnīcas lieluma un tāpat arī dienesta darbinieku pienākumi;
• personāls ir visi viesmīlības uzņēmuma kvalificētie darbinieki, kuru vadīšana ir sarežģīta, jo pakalpojumu nozarē preces kvalitāti nosaka viesa subjektīvas izjūtas.
Veicot pētījumu par viesu uzņemšanas dienesta darba organizāciju dažāda lieluma viesnīcās Rīgā, autore secina:
• mazā viesnīcā nav viesu uzņemšanas dienesta vadītāja amata, dienests atrodas viesnīcas izpilddirektores pārraudzībā, pretēja tendence vērojama vidēja lieluma un lielā viesnīcā;
• viesu uzņemšanas dienesta darbinieku skaists krasi atšķiras dažāda lieluma viesnīcās, lielā viesnīcā ir vairāk amatu nekā mazā viesnīcā;
• neatkarīgi no viesnīcas lieluma darbinieku atlase kritēriji ir vienoti, tāpat kā to apmācība;
• mazā viesnīcā dienestu vadība ir sarežģītāka, jo vairāki amati ir apvienoti, kas padara vadītāja darbu daudzpusīgāku un grūtāku;
• personāla saliedētība ir labākā darba motivācija;
• atšķirība starp viesu uzņemšanas dienesta darbu dažāda lieluma viesnīcās ir savstarpējā komunikācijā, taču personāla servisa jomā atšķirību nav un nedrīkst būt.
Autores priekšlikumi darba tālākai izmantošanai:
• informācijas avots ( darbs var tikt izmantots kā informācijas avots Biznesa augstskolas Turība Starptautiskā tūrisma augstsk. fakultātes studentiem, kā arī informācijas avots darbā aplūkotajām viesnīcām, lai uzlabotu viesu uzņemšanas dienesta darba organizāciju).
Darbs var tikt turpināts:
• pētot viesnīcu klientu viedokli par viesu uzņemšanas darbību dažāda lieluma viesnīcās Rīgā.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1328881
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация