Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:991613
 
Оценка:
Опубликованно: 14.07.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Urbānā jeb pilsētu tūrisma būtība    4
1.1.  Jēdziena „urbanizācija” skaidrojums    4
1.2.  Urbānā jeb pilsētu tūrisma definēšana    4
1.3.  Pilsētu tūrisma vēsture    6
1.4.  Faktori, kas ietekmē tūristus par savu ceļojumu galamērķiem izvēlēties pilsētas    8
1.5.  Pilsētu tūrisma galvenie tirgi    9
1.6.  Pilsētu tūrisma plānošana un vadīšana    12
1.7.  Pilsētas „pārdošana”    13
2.  Valmieras pilsētas analīze, izmantojot iepriekš aprakstītos ceļotāju izvēli ietekmējošos faktorus    15
2.1.  Primārie elementi    15
2.2.  Sekundārie elementi    19
2.3.  Papildus elementi    22
2.4.  Kultūras atrakcijas un izklaides pasākumi    26
2.5.  Interesanti pilsētas objekti    28
3.  Pētījuma par pilsētu tūrisma pieprasījumu iegūto atbilžu analīze    31
  Secinājumi un priekšlikumi    44
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    47
  Pielikums    48
1.  Anketa    48
2.  Valmieras ceļveži    51
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• pilsētu tūrisms ir viena no tūrisma sastāvdaļām;
• tūrisms aptver to personu aktivitātes, kas ceļo un uzturas ārpus savas ierastās dzīvesvietas ne ilgāk par vienu sekojošo gadu, ko velta atpūtai, darījumiem vai citiem mērķiem;
• Latvijas valsts Tūrisma likumā tūrisms definēts kā personas darbības, kas saistītas ar ceļošanu un uzturēšanos ārpus savas pastāvīgās dzīvesvietas brīvā laika pavadīšanas, lietišķo darījumu kārtošanas vai citā nolūkā ne ilgāk kā vienu gadu;
• pastāv daudz dažādu tūrisma klasificēšanas veidu, kas viens no otra tie atšķiras pēc tūrisma fenomena dažādajiem izpratnes principiem (piemēram, pēc dabas resursu izmantošanas veida, pēc ceļotāju vecuma struktūras, pēc norises vietas utt.);
• urbanizācija ir process, kam raksturīga pilsētās dzīvojošo valsts iedzīvotāju skaita palielināšanās un vēl jo straujāks pilsētu ekonomiskās, politiskās un kultūras nozīmes pieaugums;
• „urbānais tūrisms” nozīmē tūrismu pilsētu apgabalos;
• ceļotāju izvēli apmeklēt vai neapmeklēt kādu pilsētu ietekmē vairāki faktori (piemēram, pilsētas kultūras mantojums, vietējās tradīcijas, izklaides iespējas, pilsētas infrastruktūra utt.);
• urbānos tūristus var iedalīt vairākās grupās (piemēram, darījumu tūristi, radu un draugu apmeklētāji, īso brīvdienu ceļotāji utt.)
• ilglaicīgie apmeklētāji jeb garo brīvdienu ceļotāji ārpus savas dzīvesvietas pavada vairāk nekā 4, un pilsētas parasti nav šo ceļotāju galamērķis;
• īsās brīvdienas var definēt kā 1 – 3 diennaktis, kas pavadītas ārpus savas ikdienas dzīvesvietas;
• pilsētas ir ieinteresētas piesaistīt īso brīvdienu ceļotājus vairāku iemeslu, jo uz to rēķina būtu iespējams veidot patstāvīgu biznesu, kas ilgtu visu cauru gadu un kam nebūtu raksturīga sezonalitāte;
• vienas dienas ceļotājus var definēt kā personas, kas uzturas ārpus savas dzīvesvietas 24 stundas( 1 diennakti), ieskaitot nakšņošanu.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,98 €
Комплект работ Nr. 1340359
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация