Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
12,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:104536
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.12.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
  Summary    4
1.nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    5
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    5
1.1.3.  Uzņēmuma juridiska adrese    5
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    6
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    6
1.1.6.  Uzņēmuma pamatdarbība un papilddarbība    7
1.2.  Biznesa idejas vēsture    7
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    7
1.3.1.  Operatīvie mērķi (līdz 2006. gada 1. maijam)    7
1.3.2.  Taktiskie mērķi (līdz 2006. gada beigām)    7
1.3.3.  Stratēģiskie mērķi (līdz 2008. gadam)    8
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    8
2.nodaļa.  Uzņēmuma produkta raksturojums    8
2.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    8
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    9
2.3.  Produkta kvalitāte    10
2.1.  Produkta atbilstība drošības un kvalitātes standartiem u.c. normatīviem    10
2.5.  Produkta dzīves cikls    13
3.nodaļa.  Tirgus analīze    14
3.1.  Nozares vispārējais raksturojums    14
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    18
3.3.  Konkurentu analīze    19
3.3.1.  Sia “Alti-A”    19
3.3.2.  A/s „RBS SKALS”    19
3.3.3.  Sia ”Kalnozols celtniecība”    20
3.3.4.  Sia ”Merks”    21
3.4.  Uzņēmuma gaidāmas pozīcijas tirgū    21
4.nodaļa.  Mārketinga stratēģija    23
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    23
4.2.  Produktu realizācijas kanālu raksturojums    24
4.3.  Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi    24
4.3.1.  Reklāma    24
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    24
5.1.  Uzņēmuma atrašanas vieta    25
5.1.1.  Uzņēmuma telpu raksturojums    26
5.2.  Uzņēmumā izmantotie resursi    26
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    27
6.nodaļa.  Uzņēmuma vadība    29
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    29
7.nodaļa.  Problēmas un riski    31
8.nodaļa.  Finanšu daļa    32
8.1.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins    32
8.1.1.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins 2006.gada 31. decembrī    32
8.1.2.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins 2007.gada 31. decembrī    34
8.2.  Bilance    36
8.3.  Naudas plūsma un kredīta atmaksāšanas grafiks    38
  Izmantotas literatūras saraksts    43
Фрагмент работы

Kopsavilkums.
SIA „Kantana” biznesa plāns ir rakstīts kā pamatojums kredīta saņemšanai bankā.
SIA „Kantana” sāks savu darbību 2005. gada 14.decembrī ar 20 000 Ls lielu pamatkapitālu.
SIA” Kantana” misija ir piedāvāt un kvalitatīvi uzstādīt santehniku, lai Rīgas un Jūrmalas pilsētas iedzīvotāji pilnā apjomā varētu izmantot komunālos pakalpojumus, kas ir saistīti ar apkūri un karsto un auksto ūdeni, ka arī piedāvāt kvalitatīvus santehnikas un būvniecības materiālus par konkurētspējīgam cenām.
Biznesa ideja man radās 2004. gadā izlasot avīze rakstu par to, kā drīzumā ir gaidāms būvniecības bums. Mani tas ieinteresēja un es nolēmu izpētīt Latvijas būvniecības nozares attīstību un secināju to, ka būvniecība ar katru gadu attīstās arvien straujāk. Es arī izpētīju, kur ir visātrākie būvniecības attīstības tempi un secināju, ka visizdevīgāk būtu atvērt uzņēmumu Jūrmalā, tāpēc ka Jūrmala atrodas ģeogrāfiski izdevīgā vietā, ka arī Jūrmalā notiek aktīva zemes iepirkšana un privātmāju būvniecība. Ņemot vērā šos faktorus, būvniecības nozari var uzskatīt par ienesīgu, tātad ir lieliski apstākļi jauna uzņēmuma attīstībai.
1.1.6. Uzņēmuma pamatdarbība un papilddarbība.
SIA „Kantana” pamatdarbība:
sanitārtehniskie darbi (45.33)
būvmateriālu un santehnikas vairumtirdzniecība (51.53)
būvmateriālu un santehnikas mazumtirdzniecība (52.46)
1.2. Biznesa idejas vēsture.
Šī biznesa ideja man radās tad, kad es izlasīju rakstu vienā avīzē par to, ka tuvākajā laika būvniecības nozare stipri attīstīsies. Rakstot nozares aprakstu es sapratu, ka tas tik tiešam notiks un ka šajā vasarā ir gaidāms būvniecības aktivitātes bums. Ar katru gadu pieaug būvniecības attīstības tempi un es izvēlējos nodarboties ar sanitārtehniskiem darbiem, jo tas ir vieni no būvniecības sastāvdaļām. Pēdējos gados būvniecības attīstības tempi bija vidēji 9.4%, kas par 3% procentiem pārsniedz vidējus tautsaimniecības attīstības tempus.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −11,77 €
Комплект работ Nr. 1343187
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация