Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:143801
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  STRATĒĢIJA UN STRATĒĢISKĀS VADĪŠANAS PROCESS    4
1.1.  STRATĒĢISKĀS VADĪŠANAS PROCESA ATTĪSTĪBA    5
1.2.  STRATĒĢISKĀS VADĪŠANAS PROCESS    6
1.2.1.  Stratēģiskā virziena noteikšana    7
1.2.2.  Vides analīze    7
1.2.3.  Stratēģijas formulēšana un īstenošana, vērtēšana un kontrole    8
2.  UZŅĒMUMA “JAUNKRASTI” DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    10
2.1.  SABIEDRĪBAS DARBĪBAS MĒRĶI UN VEIDI    11
2.2.  SABIEDRĪBAS TIESĪBAS UN PIENĀKUMI    13
2.3.  SABIEDRĪBAS DALĪBNIEKI    14
2.4.  SABIEDRĪBAS PAMATKAPITĀLS    15
2.5.  SAIMNIECĪBAS PĀRVALDE    16
2.6.  GADA PĀRSKATS, BILANCE UN PEĻŅAS SADALE    17
2.7.  AUGKOPĪBAS PRODUKCIJAS RAŽOŠANA UN REALIZĀCIJA    18
2.7.1.  Kāposti    19
2.7.2.  Ziedkāposti    20
2.7.4.  Zemenes    22
2.8.  FINANSIĀLĀS DARBĪBAS Z/S “JAUNKRASTI”    24
2.9.  SAIMNIECĪBAS SWOT ANALĪZE    26
2.9.1.  Saimniecības iekšējo faktoru analīze    27
2.9.2.  Saimniecības ārējo faktoru analīze    28
3.  Z/S “JAUNKRASTI” PRODUKTU STRATĒĢISKĀ ANALĪZE    30
  SECINĀJUMI    39
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    40
Фрагмент работы

Stratēģija nosaka organizācijas ilgtermiņa mērķus, kā arī resursus, kas nepieciešami šo mērķu sasniegšanai, un to sadali Stratēģiskie mērķi ir saistīti ar uzņēmuma konkurētspējas nostiprināšanu kopējā tirgū. Šajā procesā arvien vairāk būtisks kļūst ieinteresēto personu un iestāžu viedoklis un attieksme, jo galveno stratēģisko mērķu attīstību ietekmē gan iekšējās ieinteresētās puses (darbinieki, menedžeri), gan ārējās ieinteresētās puses (klienti, piegādātāji, konkurenti, kreditori, valdība un visa sabiedrība kopumā).
Uzņēmuma stratēģiskie mērķi ir cieši saistīti ar finansiāliem mērķiem,( uzņēmuma finansu uzlabojumiem nepieciešamie pasākumi, kas ir svarīgi uzņēmuma pastāvēšanai).
Uzņēmuma attīstību lielā mērā ietekmē ārējā vide – demogrāfiskie faktori, politika, sociālie un kultūras notikumi, bet šos faktorus uzņēmējiem ir grūti ietekmēt, tāpēc tiem ir jācenšas pielāgoties.
Turpretim saražotās produkcijas vai sniegtā pakalpojuma kvalitātes uzlabošana pozitīvi ietekmē tirgus daļu, paaugstinot uzņēmuma reputāciju, līdz ar to ir iespējama produkcijas cenas palielināšanās. Iepriekšminēto faktoru ietekmē organizācijā notiek ekonomija uz apjoma rēķina, kas ir no peļņas pieauguma avotiem.
Jebkuras stratēģijas pamatā ir situācijas apzināšana – situācijas izpēte, analīze, noskaidrotas problēmas, iespējamās tendences – kam seko ideja un projekta attīstība. Savukārt projekta realizēšanai ir nepieciešami vairāki resursi, kuru ieguve ir atkarīga no konkrētās stratēģijas.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1129130
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация