Kvalitātes sistēma
•Kvalitātes sistēma ir organizatoriska struktūra, darbinieku atbildība, darbība, procesi un līdzekļi kvalitātes vadīšanas īstenošanai.
•Kvalitātes sistēma ir organizatoriska struktūra, procedūras, procesi un līdzekļi kvalitātes vadīšanas īstenošanai
•Kvalitātes sistēmas veido lai veiksmīgāk saniegtu iepriekš iecerēto rezultātu
Ieguvumi – uzņēmuma viedoklis
• palielināsies uzņēmuma pārvaldes sistēmas caurspīdīgums;
• pilnveidosies informācijas plūsma organizācijā;
• darbinieku tiesības un pienākumi tiks noteikti precīzāk un korektāk;
• samazināsies jaunu darbinieku adaptācijas periods;
• palielināsies personāla motivācijas efektivitāte;
• uzlabosies attiecības starp vadītājiem un darbiniekiem;
• paaugstināsies kvalitātes kontrole;
• izmaksu optimizācija kļūs precīzāka;
• samazināsies neatbilstību un kļūdu rašanās biežums;