Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:164750
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    4
  Annotation    6
  Ievads    7
1.  Uzņēmuma stratēģija    9
1.1.  Misija, vīzija un stretēģiskie mērķi    10
1.2.  Iekšējā vide    12
1.3.  Ārējā vide    12
1.3.1.  Segmentēšana    14
1.3.2.  SVID analīze    14
1.3.3.  M.Portera piecu spēku modelis    15
1.4.  Stratēģiju veidi un līmeņi    16
2.  ”Valmieras piens”,AS misija, vīzija un stratēģija    19
2.1.  Uzņēmuma misija, vīzija    20
2.2.  Uzņēmuma mērķi un stratēģija    20
3.  ”Valmieras piens”,AS iekšējā vide    22
3.1.  Uzņēmuma apraksts    22
3.2.  Uzņēmuma produkta sortiments    23
3.3.  Uzņēmuma kvalitātes politika    24
3.4.  Uzņēmuma iekšējā komunikācija    25
3.5.  Uzņēmuma struktūra    27
3.6.  Uzņēmuma konkurenti    29
4.  ”Valmieras piens” ārējā vide    30
4.1.  Makrovides faktori    30
4.2.  Pieprasījums    33
4.3.  Uzņēmuma piegādātāji, starpnieki, pircēji    36
4.4.  SVID analīze    36
4.5.  Konkurences analīze    40
5.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    44
5.1.  Funkcionālā stratēģija    44
5.2.  Biznesa līmeņa stratēģija    47
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    51
Фрагмент работы

Tirgus ekonomikas apstākļos pieprasījuma/piedāvājuma spēles rezultātā pieaug saražoto preču/pakalpojumu daudzums. Tehnoloģijām attīstoties, palielinās ražošanas apjomi, rodas preču pārpilnība. Uzņēmēja galvenā problēma vairs nav jautājumi ko un kā ražot, bet gan kā realizēt saražoto? Turklāt, pieaugot patērētāju izglītotības līmenim, arvien nozīmīgāks kļūst kvalitātes faktors. Uzņēmuma veiksme tirgū ir tieši saistīta ar uzņēmēja prasmi un spējām orientēties tirgus situācijā un veikli reaģēt uz tā svārstībām. Tiecoties pēc ekonomiskās izaugsmes, jāpatur prātā galvenā doma, ko izsaka lozungs „Klients ir mūsu kungs!”. Patērētāja vēlmes un vajadzības ir visu uzņēmēju darbības izejas punkts. Ja nav klienta, nav iespējams funkcionēt, jo nav eksistences pamata.
Daudzas veiksmīgas kompānijas vērē savu biznesu kā no ārējas vides, tā arī no iekšējas. Uzņēmuma vide vienmēr mainās – jaunas problēmas vai jaunās iespējas. Daudzas kompānijas neanalizē ārējas vides attīstības tendences, ignorē izmantot jaunas iespējas. Kompānijas stratēģijas, struktūra, sistēma un organizācijas kultūra drīz noveco, un tās bremzē piedalīšanu tirgū, kur ir liela konkurence un milzīgas korporācijas. Šajā ātri izmaināma pasaulē katram uzņēmumam vajadzētu veikt sešu pamatu faktoru monitorings: demogrāfiskais, ekonomiskais, dabas, tehnoloģiskais, politiski – tiesiskais un sociāli – kultūras. Visi šie faktori darbojas viena ciklā, katrs ir saistīts viens ar otru. Piemēram, straujš dzimstības augums (demogrāfiskais faktors) ved pie resursu samazināšanas un ārējas vides piesārņošanas ( dabas faktors), un tas viss ļāva cilvēku prasīt jaunus likumus (politiskais faktors). Iestādīti ierobežojumi stimulē jaunu tehnoloģisku lēmumu un produktu (tehnoloģiskais faktors), kuri, būtu pieejami (ekonomiskais faktors), var galu galā izmainīt attieksmi un cilvēku rīcības (sociāli – kultūras faktors).
Biznesa mērķis, protams ir pelnīt. Bet lai nokļūtu līdz peļņai nepieciešama stratēģija. Kas ir stratēģija? Tas ir priekštats par to kā sasniegt mērķus un apsteigt konkurentus.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,98 €
Комплект работ Nr. 1239070
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация