Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:227443
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Organizācijas vadīšanai nepieciešams īpašnieks, kurš ir atbildīgs par visiem pieņemtajiem lēmumiem un sekām, kas ar tiem saistās. Organizācijai paplašinoties nepieciešams veidot daudz strukturētāku vadības sadalījuma struktūru, kurā īpašnieki deleģē noteiktiem darbiniekiem atsevišķas funkcijas un atbildības. Strukturētas organizācijas iekšienē darbinieks spēj saprast ko no viņa gaida darba devējs, tādējādi novēršot darba dublēšanos. Uzņēmums šādā veidā parāda dzīves ciklu, bez kura uzņēmums nespētu eksistēt. I. Aidze ir izveidojis uzņēmuma dzīves ciklu, kurš sastāv no vairākām attīstības fāzēm. Sākuma stadijā notiek uzņēmuma organizēšana, dokumentu izstrāde un idejas iemiesošana dzīvē. Otrajā stadijā uzņēmumam nepieciešams sākt ražošanu, kur galvenais akcents ir uzdevumu izpilde, kurā ietilpst arī finanšu jautājumu risināšana. Sākuma stadija ir visbīstamākā dēļ trauslās uzņēmuma finanšu struktūras. Pēc finanšu grūtību pārvarēšanas sākas augšanas stadija, kur tiek apgūts jaunais tirgus, nodrošināta produkta kvalitāte un patērētāju vajadzību izpēte. Ziedu stadiju raksturo sakārtota uzņēmuma sakārtotā un stabilā uzņēmuma struktūra ar attīstības taktiku un patērētāju vēlmju apmierināšana. Pēc brieduma un stabilitātes seko birokrātijas stadija, kura traucē jauno ideju realizāciju. Jebkurā no stadijām lielai nozīmei jābūt inovācijām. Attiecīgās dzīves cikla fāzēs jāspēj orientēties u to, lai katrs darbinieks būtu savā vietā, kas spētu nest jaunas idejas un spētu sakārtot uzņēmuma administratīvās funkcijas. Problēmas rada nepietiekami kvalificēti un nekompetenti cilvēki augstākajā vadības līmenī, mārketinga nozīmes nenovērtēšana, vadības stagnācija u pārmaiņām un nevēlēšanās uzņemtie saistības pret patērētājiem .…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −-1,30 €
Комплект работ Nr. 1334334
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация