Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:242627
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums    3
2.  Uzņēmējdarbības pamatojums    5
2.1.  Uzņēmuma vadības shēma    5
2.2.  Personāla raksturojums    6
2.3.  Uzņēmuma mērķis    8
2.4.  Piedāvātais pakalpojums    8
3.  Tirgus novērtējums    9
3.1.  Tirgus raksturs    10
4.  Uzņēmuma vadīšana    11
5.  Riski un problēmas    11
5.1  Iespējamie risku tipi    11
6.  Naudas plūsma    13
  2007. gads    13
  2008. gads    14
  2009. gads    15
  2010. gads    16
5.1.  Cenas    18
Фрагмент работы

SIA „Daydreams” dibināts ar mērķi, lai tās dalībnieki gūtu peļņu un iemaņas uzņēmējdarbībā. Iespēju pārbaudīt uzņēmuma dzīvotspēju Latvijā. Vēlamies apgūt esošo tirgu kā arī radīt jaunu tirgus daļu. Ar sava uzņēmuma radīšanu mēs radīsim papildus darba vietas, kas samazinās bezdarbnieku skaitu. Galvenie firmas darbības virzieni ir sniegt fiziskām un juridiskām personām pakalpojumus, kas atvieglotu dzīvi - skaistumkopšana mājās, pēc pasūtījuma, kā arī, pavārs, auto mazgāšana, un lieliskai relaksācijai masāža.

Izvēle par komercdarbības veidu tika veikta balstoties uz pakalpojumu, kas nav pieejams katrā pilsētā.

2.4. Piedāvātais pakalpojums


SIA „Daydreams” pamatdarbība būs Rīgas rajonā. Daudzās pilsētās nav pieejami piedāvātie pakalpojumi un šī pakalpojumu izmantotājam ir jābrauc tālu, lai apmierinātu savas vajadzības. Tāpēc tiks piedāvāta iespēja saņemt pakalpojumu jebkurā vietā un laikā, kas ir piemērots potenciālajam klientam. Un sākot 2008. gadu papildus paredzēts uzsākt darbību ārpus Rīgas rajonam aptverot visu Latviju.

Mērķtirgus:
Prognozētais pieprasījums pēc pakalpojumiem ir Rīga, Baltezers, Saulkrasti, Jūrmala, Ventspils, Liepāja, Daugavpils. Tajās pilsētās, kur apgrozās vairāk turīgi cilvēki un tūristi. Pieprasījumam tendence ir pieaugt, tāpēc ar laiku pakalpojumi tiks piedāvāti Baltijas valstīs.

Konkurenti:
Frizētavas, skaistumkopšanas saloni, ēdināšanas iestādes, auto mazgātuves. Visi šie konkurenti piedāvā plašu pakalpojumu sortimenta par konkurētspējīgām cenām. Salīdzinājumā ar konkurentiem SIA „Daydreams” nodrošinās pieaugošo pieprasījumu pēc kvalitatīviem pakalpojumiem. Pakalpojumu, kas pieejams būs visur.

Pakalpojumu virzīšana tirgū:

Reklāma, prese, radio;
Klienti;
Saprātīgas cenas.

Cenu stratēģija:
Cenu veidošanas pamatā – pašizmaksas, konkurentu cenas, ievērojot pircēja maksātspēju.

Tirgus attīstības nodrošināšana:
Veikt regulārus tirgus pētījumus un to rezultātus izmantot darbības pilnveidošanai ( Informācija, tā ir uzņēmēja „maize”, bez kuras neviens no tiem nevar iztikt ne dienu);
Uzturēt regulārus kontaktus ar preses pārstāvjiem, kā arī klientiem;
Piedāvāt vēl jaunus pakalpojumus;
Informēt par jaunumiem uzņēmumā;
Veiksmīgas biznesa darbības rezultātā būs iespējams uzlabot un modernizēt pakalpojumus.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,48 €
Комплект работ Nr. 1130374
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация