Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:253301
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.10.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Analīzes daļa    6
1.1.  Analīzes praktiskā daļa    6
1.1.1.  Uzņēmuma raksturojums    6
1.1.2.  Nozares raksturojums    10
1.2.  Analīzes teorētiskā daļa    16
1.2.1.  Motivācijas būtība    16
1.2.2.  Mūsdienu motivēšanas teorijas    17
1.2.2.1.  Satura motivēšanas teorijas    17
1.2.2.2.  Norises motivēšanas teorijas    21
1.2.2.3.  Stimulējošās motivēšanas teorijas    22
2.  Projektu daļa    25
  Secinājumi    34
  Bibliogrāfiskais saraksts    36
Фрагмент работы

Lai iegūtu gandarījumu un ilgstošu interesi par darbu, nepieciešami jauni stimuli, lai papildinātu tos, kuru dēļ darbinieks izvēlējās konkrētu uzņēmumu un amatu. Tā ietekmē darbinieki gūst gandarījumu par darbu un nemainīs darba vietu, līdz ar to ietaupās uzņēmuma līdzekļi, kas būtu nepieciešami jaunu darbinieku meklēšanai. Darba procesā vadītājam liela uzmanība ir jāpievērš darbinieku motivēšanai. Pastāv daudzas motivēšanas teorijas (piemēram, A.Maslova vajadzību hierarhija, F.Hercberga divfaktoru teorija, gaidu motivēšanas teorija u.c.), bet ir jāmāk izvēlēties īstā, jo katrs cilvēks ir individuāls un katram ir individuāla motivācija. Kā teica Aristotelis “Katram cilvēkam ir sava vērtību sistēma un to nevar mainīt ar vienu rokas vēzienu.” Tādēļ vadītājam ir jāpazīst savi darbinieki, lai varētu izvēlēties pareizo metodi. Kādam būs nepieciešams labs vārds, kādam rokasspiediens, bet vēl kādam jāpalielina alga.
Motivēšanas teorija apskata motivēšanas procesu. Šī teorija skaidro, kāpēc darbinieki darbā uzvedas tieši tā, kā viņi uzvedas, un kāda ir viņu motivācija. Motivēšanas teorija arī skaidro, ko organizācijām vajadzētu darīt, lai pamudinātu darbiniekus pielikt visus viņu spēkus, spējas un zināšanas, lai sekmētu organizācijas mērķu sasniegšanu un tāpat arī pašu darbinieku vajadzību apmierināšanu.
Personāla motivēšanas sistēmas efektivitāte būtiski ietekmē uzņēmuma darbības rādītājus. Motivēti darbinieki, profesionāli strādājot, spēj veicināt esošo klientu apmierinātību, piesaistīt jaunus klientus, un līdz ar to pieaug gan uzņēmums apgrozījums, gan peļņa. Savukārt demotivēti darbinieki nenodrošina kvalitatīvu darba izpildi un pasliktinās arī uzņēmuma finansiālie rādītāji. Tādēļ darbinieku motivēšanas sistēmas izveidošana un novērtēšana ir viena no svarīgākajām funkcijām.
Šajā studiju darbā tiks apskatīta un izvērtēta motivēšanas sistēma uzņēmumā „Latvijas tirgotāju kooperācijas AIBE” SIA . Kaut arī uzņēmuma produktīvs darbs ir atkarīgs gan no materiālajiem, gan no finanšu resursiem un informācijas pieejamības un aprites, tomēr cilvēku resursi ir visa iepriekš minētā svarīgākais faktors, kas veic intelektuālo darbu. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация