Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:261830
 
Оценка:
Опубликованно: 13.04.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Annotation    4
  Kopsavilkums    5
1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
1.2.  Biznesa idejas vēsture    7
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    7
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    8
2.  Uzņēmuma produktu raksturojums    9
2.5.  Ziņas par preču zīmju aizsardzību    12
3.  Tirgus analīze    13
3.1.  Pārtikas rūpniecības vispārējs apraksts    13
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    13
3.3.  Konkurentu analīze    15
3.3.1.  Uzņēmuma tiešie konkurenti    15
3.3.2.  Uzņēmuma netiešie konkurenti    15
3.4.  SVID analīze    16
4.  Mārketinga stratēģija    17
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    17
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    18
4.3.1.  Reklāma    18
5.  Uzņēmuma funkcionēšana jeb ražošanas plāns    20
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    20
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    20
5.3.1.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un to nolietojums    21
5.3.2.  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi    22
6.  Uzņēmuma vadība    22
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    22
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    23
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    23
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    24
7.  Problēmas un risks    25
8.  Finanšu informācija    26
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    26
8.2.  Bilance    27
8.3.  Kredīta atmaksas grafiks    27
  Izmantotās literatūras saraksts    28
Фрагмент работы

3.Tirgus analīze
3.1. Pārtikas rūpniecības vispārējs apraksts
Pārtikas rūpniecība ir viena no svarīgākajām un plašākajām rūpniecības nozarēm, ko veido 9 apakšnozares, kas ražo gan gatavus produktus, gan pusfabrikātus. Šīs nozares attīstību nosaka izejvielu pieejamība, tirgus iespējas un darbaspēka kvalifikācija. Pēc ražošanas tehnoloģijas sarežģītības tā tiek uzskatīta par vidēji sarežģītu rūpniecības nozari. Pārtikas rūpniecība, kas ietver arī pārtikas un dzērienu ražošanu, ir lielākā Latvijas apstrādes rūpniecība un veido 23,6% no apstrādes rūpniecības pievienotās vērtības. No kopējā IKP tie ir 2% jeb 255 milj. latu. Pārtikas ražošanā ir nodarbināti virs 20% no visiem apstrādes rūpniecībā strādājošajiem valstī.
Pārtikas rūpniecība ir galvenokārt orientēta uz vietējo tirgu, un eksports veido tikai 24 % no nozares apgrozījuma. Pārtikas rūpniecības eksports 2010. gadā veidoja 17,6% (818 milj. latus) no visa Latvijas eksporta vērtības. Galvenokārt tie ir bezalkoholiskie un alkoholiskie dzērieni, graudaugu un piena produkti. Lielākoties valstis, uz kurām tiek eksportēts ir Krievija, Lietuva un Igaunija. Iemesls kādēļ eksports sastāda tik mazu daļu ir Latvijas ekonomiskā situācija, mums ir grūti izkonkurēt bagātākās lielvalstis, kur atrodas lieli pārtikas rūpniecības uzņēmumi, kas par salīdzinoši zemākām izmaksām spēj saražot lielu daudzumu preču, turklāt lielākajām apakšnozarēm, proti, gaļas un piena produktu ražošanai eksporta iespējas ir ierobežotas, jo produktu derīguma termiņi ir īsi.

3.2. Mērķa tirgus segmentācija
Saldumi un dažādas uzkodas ir bijušas un būs iecienītas dažādos laikos un visdažādākajām vecuma grupām. Nevar konkrēti nodalīt uz kādu mērķauditoriju šis produkts tiks virzīts. Bez šaubām liela mērķa grupa ir bērni un jaunieši, kuri labprāt patērētu līdzīgu produktu, kādu viņi, iespējams, bieži vien ir redzējuši vairākās amerikāņu filmās. Arī uz pieaugušajiem produkts varētu strādāt tieši ar to, ka tas ir ne tikai garšīgs, bet tā sastāvā ir daudz rieksti, kas ir labs olbaltumvielu un šķiedrvielu avots, kā arī tie satur B1, B3, E, N vitamīnus.
SIA ‘’Riekstiņš’’ produkcija ir piemērota dažāda ienākumu līmeņu patērētājiem, tā cena būs līdzīga Latvijā labi pazīstamajam šokolādes krēmam, arī uzņēmuma ievārījuma cena būs līdzīga vidējai konkurentu cenai.
Nacionālajai piederībai nav īpašas nozīmes izvērtējot potenciālos pircējus, tomēr tieši uz latviešu tautības pārstāvjiem lielu lomu varētu spēlēt, tas, ka produkts ir ražots Latvijā. Latvijas pārtikas uzņēmumu federācija 2010.gadā veica patērētāju aptauju par to cik iedzīvotājiem ir svarīga preces izcelsmes valsts un apkopotie dati liecina, ka absolūti lielākā daļa jeb 82% Latvijas iedzīvotāju pievērš uzmanību preču ražotājvalstij, tai skaitā 47% to dara vienmēr vai bieži , tikai 14% respondentu atzinuši, ka viņi neskatās vai produkts ražots Latvijā vai citur. Arī lielākie Latvijas lielveikali pievērš uzmanību Latvijā ražotiem produktiem, ar dažādām akcijām veicino to pieejamību savos veikalos, piemēram, Elvi un Rimi tīklā ar zīmi ‘’Ražots Latvijā ar lepnumu’’ vai Maximā ar akciju Latvijas produkts JĀpērk!”

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,48 €
Комплект работ Nr. 1320576
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация