Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:266813
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.08.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 59 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  TABULU SARAKSTS    10
  ATTĒLU SARAKSTS    11
  DARBĀ LIETOTO SAĪSINĀJUMU UN SIMBOLU SKAIDROJUMI    12
  IEVADS    13
1.  KOMANDAS BŪTĪBA UN KOMANDAS VEIDOŠANAS TEORĒTISKIE PRINCIPI    15
1.1.  Komandas būtība un komandas darba nepieciešamība    15
1.2.  Komandas veidošanas pamatprincipi    22
2.  IZKLAIDES INDUSTRIJAS RAKSTUROJUMS LATVIJĀ    35
2.1.  Izklaides industrijas vieta un loma    35
2.2.  Izklaides pieprasījums patērētāju vidē    45
3.  IZKLAIDES INDUSTRIJAS KOMANDU VEIDOŠANAS PRINCIPI UN VĒRTĒJUMI    59
3.1.  Komandas analīze izklaides uzņēmumā ELT    59
3.2.  Motivācijas sistēma uzņēmumā, kas ietekmē komandas darbu    70
4.  KOMANDAS DARBA NOVĒRTĒJUMS IZKLAIDES INDUSTRIJAS UZŅĒMUMĀ    76
4.1.  Komandas „A” darba novērtējums    76
4.2.  Komandas „B” darba novērtējums    84
  SECINĀJUMI    92
  PRIEKŠLIKUMI    93
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    94
  GALVOJUMS    99
  PIELIKUMI    100
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Līderis ir nozīmīgākā persona komandā, jo tas spēj ietekmēt citu dalībnieku uzvedību, uzņemties atbildību un virzīt savu komandu uz mērķa sasniegšanu.
2. Katras komandas sekmīgas darbības pamatā ir lomu sadalījums tās dalībnieku starpā, attiecīgās teorijas pielietojums un rūpīgi izveidota stratēģija.
3. No izklaides industrijas uzņēmumiem, Latvijas lielāko uzņēmumu „Top 500” sarakstā, pārsvarā ir kazino un spēļu zāles.
4. Pēc aptaujas datiem, vislielākais Latvijas iedzīvotāju daudzums vecuma grupā no 20 – 40 gadiem, atvēl laiku izklaidei reizi divās nedēļās, vidēji izklaidei tiek tērēti 20 – 50 eiro un, pārsvarā tiek izvēlēts aktīvās atpūtas veids.
5. Ļoti liela ietekme uz aptaujāto indivīdu izklaides izvēles veidu un vietu, ir tieši draugu ieteikumi.
6. Jauna klienta piesaistīšanai, komanda „A” jaunu ideju izstrādei, izmantoja lomu sadalījumu dalībnieku starpā, ļaujot gala lēmumu pieņemt komandas līderim.
7. Komandam „B” jaunu ideju izstrādei izmantoja „prāta vētras principu”, kur tika apkopotas visu komandas dalībnieku idejas un ieteikumi, atstājot lēmuma pieņemšanu komandas līdera ziņā.
8. Komandai „A” sešu mēnešu pārskata periodā, izdevās paaugstināt itāļu valodas līmeni spēles komentēšanas terminoloģijā, kur tas bija noteikts par 30% attiecībā pret pirmo pārskata mēnesi, vispārējā vinnestu paziņošanā par 42,7%, papildus spēļu opciju piedāvāšanā par 43,8%, vispārējā spēles izskaidrošanā par 31,9% un itāļu valodas izteicienos un saīsinājumos par 30,6%, kā arī sasniedza otro mērķi – itāļu kultūras pārzināšanu, kur vidējais komandas novērtējums tika noteikts kā 16 vienības, sasniedzot 16,83 vienības.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1373308
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация