Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:282352
 
Оценка:
Опубликованно: 12.11.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmuma juridiskais statuss, darbības virzieni un struktūrvienības    3
2.  Uzņēmums kā vadības sistēma (t.sk. organizācijas shēma, struktūras, vadītāja darbs un pienākumi)    5
3.  Uzņēmuma saimniecisko darbības procesu organizatoriskā struktūra (t.sk. veidi)    7
4.  Uzņēmuma sadarbības veidi un partneri    9
5.  Uzņēmumā izmantotie darba dalīšanas un specializācijas veidi    11
6.  Uzņēmumā izmantotā darba normēšanas, darba laika noteikšanas prakse    13
7.  Uzņēmumā izmantotās datora sistēmas veidi un prakse (t.sk. daudzums, jauda, tipa, programmas)    14
8.  Uzņēmuma darba motivēšanas veidi un prakse (darba samaksas organizēšana, karjeras veidošanas iespējas)    15
9.  Uzņēmuma darbinieku tālāk/papildus mācību iespējas un atbalsts no uzņēmuma puses    17
  Priekšlikumi uzņēmuma darba organizācijas uzlabošanai    18
Фрагмент работы

PRIEKŠLIKUMI UZŅĒMUMA DARBA ORGANIZĀCIJAS UZLABOŠANAI
1. Kā svarīgāko šobrīd uzņēmumā esošo problēmu var minēt sadarbības trūkumu starp nodaļām, kas traucē panākt kompromisus starp nodaļām un var negatīvi ietekmēt uzņēmuma darbu kopumā. Kā priekšlikums šajā gadījumā varētu būt aktivitātes sadarbības un izpratnes veicināšanai, piemēram, piesaistot darbiniekus no citām nodaļām jaunās kolekcijas ideju izstrādē vai kādas mārketinga akcijas veidošanai.
2. Strādājot ar uzņēmuma datu bāzi, ievēroju, ka sistēmā joprojām ir nepilnības, kas neļauj ar to pilnvērtīgi operēt un joprojām ir nepieciešami papildinājumi, tāpēc ieteikums būtu izvērtēt, kāda veida analīze visbiežāk tiek veikta un turpināt sistēmu pielāgot ērtākai darbībai.
3. Tā kā Microsoft Dynamics NAV ir galvenā datu bāze, kur darbiniekiem iegūt visu nepieciešamo informāciju darbam un atskaitēm, bet joprojām izpratne par sistēmu ir neliela, ieteikums būtu organizēt nelielu apmācības kursu sistēmu izmantojošajiem darbiniekiem, lai nepieciešamības gadījumā viņi pārzinātu visas datubāzes pamatus, tādā veidā uzlabojot un atvieglojot darbu.
4. Nesen uzņēmumā tika veikta aptauja, lai noskaidrotu, kā darbinieki redz un asociē divas uzņēmuma ražotās kolekcijas. Būtu vēlams līdzīgu aptauju izveidot par uzņēmumu kopumā, jo tādā veidā iespējams ievērot nepilnības uzņēmuma darbībā kopumā, ļaut darbiniekiem izteikties anonīmi un izprast, vai darbinieki sevi izjūt kā daļu no uzņēmuma, kas līdz šim nav pētīts. Aptaujas veidā varētu arī noskaidrot darbinieku apmierinātību ar motivācijas sistēmu uzņēmumā un vai tā attaisno darbinieku vajadzības ne tikai materiālā ziņā.
5. Strādājot mārketinga nodaļā, secināju, ka mārketinga speciālistiem ir ļoti liels darba apjoms un daļu šo uzdevumu būtu nepieciešams novirzīt ārpakalpojumu sniedzējiem, piemēram, skatlogu dekorēšanu svētkiem vai nodrošināt sabiedrisko attiecību speciālistu, kurš sadarbotos gan ar preses pārstāvjiem, gan uzturētu kontaktu ar klientiem sociālajos tīkos, piemēram, Facebook, kas mūsdienās ir lielisks vieds, lai komunicētu ar klientiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация