Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:296340
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.08.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Annotation    5
  Aнотация    7
  Ievads    9
1.  Kvalitātes vadības sistēmas raksturojums    11
2.  SIA “VITANET” raksturojums    21
3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas process SIA “VITANET”    23
3.1.  VITANET kvalitātes vadības sistēmas koncepcija    23
3.2.  VITANET kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas plāns    24
3.3.  VITANET dokumentu vadības sistēma    25
3.4.  Personāla vadība un informācijas aprite    26
3.5.  SIA “VITANET” Kvalitātes vadības sistēmas modelis    27
3.6.  Vadības pārskats    29
4.  SIA “VITANET” kvalitātes vadības sistēmas novērtēšana    31
4.1.  Iekšējais kvalitātes audits    31
4.2.  Kvalitātes mērķi un procesu raksturotāji    32
4.3.  Kvalitātes pieraksti    50
4.4.  Korektīvās un preventīvās darbības    55
  Secinājumi un priekšlikumi    74
  Izmantotās literatūras saraksts    76
  PIELIKUMI    78
Фрагмент работы

1. Kvalitātes vadības sistēmas raksturojums
Kvalitāte ir produkta, sistēmas vai procesa īpašību kopuma spēja apmierināt un pārspēt klienta un citu ieinteresēto pušu prasības.
Kvalitāte ir izmērāma, jo kvalitāti raksturojošās īpašības (kritēriji) jau iepriekš tiek noteiktas.
Kvalitātes vadības sistēma (turpmāk tekstā – KVS) ir uzņēmuma vadības sistēma, kas dod iespēju plānot, vadīt un kontrolēt uzņēmumā veiktās darbības. Tā tiek ieviesta, pārskatīta un uzlabota, lai pēc iespējas veiksmīgāk un kvalitatīvāk apmierinātu klientu vēlmes un vajadzības.
ISO kvalitātes vadības sistēmas standarti šobrīd ir apkopoti šādos saskaņotos standartos:
LVS EN ISO 9000:2000 – Kvalitātes vadības sistēmas. Pamatprincipi un vārdnīca - apraksta KVS pamatprincipus un ietver lietoto terminu skaidrojumu;
LVS EN ISO 9001:2000 – Kvalitātes vadības sistēmas. Prasības - nosaka prasības KVS, jo organizācijai nepieciešams demonstrēt savu spēju nodrošināt produktus, kuri atbilst klientu un piemērojamām regulējošām prasībām un mērķēti uz klientu apmierinātības sasniegšanu;
LVS EN ISO 9004:2000 – Kvalitātes vadības sistēmas. Ieteikumi darbības pilnveidošanai - norāda vadlīnijas KVS efektivitātes palielināšanai un tā mērķis ir panākt organizācijas darbības uzlabošanu un klientu un citu ieinteresēto pušu apmierinātību;
LVS EN ISO 10011-1:1990, 10011-2:1991, 10011-3:1991 – Kvalitātes sistēmu auditēšanas norādījumi, kurus drīzumā aizstās ISO 19011, kas norāda vadlīnijas kvalitātes un vides vadības sistēmu auditēšanai (šobrīd vēl atrodas izstrādes un saskaņošanas procesā).…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −42,96 €
Комплект работ Nr. 1316591
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация