Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:327102
 
Оценка:
Опубликованно: 16.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ievads   
1.  Uzņēmuma vide   
2.  Uzņēmuma “Hanzas maiznīca” darbība   
2.1.  SVID analīze   
3.  darbības reglamentējošā tiesiskā bāze   
4.  Uzņēmuma mikro vides analīze   
4.1.  Konkurenti   
4.2.  Maikla Portera 5 spēku modelis   
4.3.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode   
4.4.  Patērētāji   
4.5.  Piegādātāji   
4.6.  Starpnieki   
4.7.  Sabiedrība   
  Secinājumi   
Фрагмент работы

1. UZŅĒMUMA VIDE
Uzņēmuma vide ir objektīvu un subjektīvu faktoru kopums, kas ietekmē uzņēmējdarbības situāciju noteiktā laika periodā.
Uzņēmējdarbības mikrovide ir uzņēmuma iekšējā vide, kurā notiek konkrētu uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšana. To veido pats uzņēmums, kā arī subjekti preču un pakalpojumu tirgū, kuri tieši vai netieši ir saistīti ar uzņēmuma darbību un tādejādi ietekmē tā darbību rezultātus. Iekšējo vidi veido tie faktori, kurus uzņēmējs var ietekmēt vai mainīt īsākā vai ilgākā laika periodā. (Abizāre, 2004, 10.lpp.)
Mārketinga vide ir uzņēmuma darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kas izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.(Pavloviča, 2003, 87.lpp.)
Mārketinga vide sastāv no vairākām jomām, kurās firmai ir jāatrod jaunas iespējas savu preču realizēšanā. Jebkurai firmai laikus jāpamana potenciālu briesmu rašanās, kas saistītas ar preču realizāciju. Mārketinga vide ietver spēkus, kas ietekmē firmas spējas nodibināt un uzturēt kontaktus ar tirgu.
Mārketinga vide – aktīvo subjektu un spēku mijiedarbība, kas darbojas aiz firmas robežām un spēj ietekmēt mārketinga dienesta vadības iespējas nodibināt un uzturēt veiksmīgas sadarbības attiecības ar mērķa klientiem.
Starp uzņēmumu un uzņēmējdarbības vidi notiek pastāvīga mijiedarbība. Šī mijiedarbība ir abpusēja. No vienas puses, uzņēmums ar savām daudzajām aktivitātēm ietekmē uzņēmējdarbības vidi; no otras puses, uzņēmējdarbības vide liek uzņēmumam darboties tādā vai citādā veidā.
Uzņēmējdarbības vidi var iedalīt mikrovidē un makrovidē.
Mikrovide – spēki, kam ir tiešs sakars ar pašu firmu un tās iespējām klientu apkalpošanā ( t.i. pati firma, tās piegādātāji, mārketinga starpnieki, klienti, konkurenti un kontaktauditorijas). (Ozola-Jaunarāja, 2002, 83.lpp.)

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1178231
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация