Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:342126
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.04.2003.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  Teorētiskā daļa - Finansu pārskatu rādītāju raksturošana    5
1.1.  Likviditātes rādītāji    5
1.2.  Maksātspējas rādītāji    8
1.3.  Rentabilitātes rādītāji    10
1.4.  Aktivitātes rādītāji    15
2.  Pētījumu un aprēķinu daļa- SIA “Reklāma Tev” finansu rādītāju analīze    16
2.1.  Īss uzņēmumu “Reklāma Tev” raksturojums    16
2.2.  Likviditātes rādītāju analīze    17
2.3.  Maksātspēju rādītāju analīzē    20
2.4.  Rentabilitātes rādītāju analīze    22
2.5.  Aktivitātes rādītāju analīze    25
3.  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras bibliogrāfiskais saraksts    32
  Pielikums    33
Фрагмент работы

Ikviens uzņēmums ir ieinteresēts savā pastāvēšanā, attīstībā, darbības turpināšanā nākotnē un pēc iespējas lielākas peļņas gūšanā. Tas nozīmē, ka uzņēmumam ir jāpievērš vislielākā uzmanība diviem galvenajiem jautājumiem: likviditātes saglabāšanai un rentabilitātes paaugstināšanai. Šāda informācija galvenokārt interesē personas, kuras darbojas uzņēmumā, jo tieši šīm personām ir jārūpējas par to, lai saglabātu ieguldīto kapitālu un piesaistītu jaunu, kā arī lai uzņēmumam būtu pietiekami daudz naudas līdzekļu, ražošanas krājumu, finansu ieguldījumu, lai varētu segt savas saistības noteiktajos termiņos. Taču ne mazāk svarīga šī informācija ir esošajiem un potenciāliem ieguldītājiem, kuri var novērtēt savu ieguldījumu izdevīgumu. Lai sniegtu šādu informāciju nosauktajiem un daudziem citiem interesentiem, ir jāveic attiecīgā uzņēmuma finansiālā stāvokļa novērtēšana kādā noteiktā laika periodā, jāsalīdzina ar iepriekšējiem periodiem, lai varētu izteikt spriedumus par uzņēmuma darbības rezultātiem un to cēloņiem pagātnē un prognozēt attīstības tendences nākotnē.
Šajā darbā par praktiskās finansu informācijas datu bāzi kalpos reāls, strādājošs uzņēmums SIA “Reklāma Tev”. Sabiedrība ir nodibināta 1995.gada jūlijā. Uzņēmuma darbības veids ir: reklāmas dāvanu pārdošana, apdrukas darbi- sietspiede, tampondruka, siettransfērs, transfērs, karstspiede, iesiešana ar spirāli, iekausēšana celofānā, kā arī pārdošanas menedžeru- konsultantu apmācību un semināru rīkošana.
Kursa darba mērķis ir vispirms no teorētiskā aspekta izpētīt uzņēmējdarbības ekonomiskos rezultātus raksturojošus rādītājus un to noteikšanu, bet pēc tam no praktiskā aspekta izpētīt SIA “Reklāma Tev” finansu rādītāju lielumu izmaiņas un to rašanās cēloņus laika posmā no 1998. gada 1.janvāra līdz 2000.gada 31.decembrīm, tā rezultātā izteikt secinājumus par dotā uzņēmuma finansiālo situāciju un izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация