Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:400176
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.05.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    1
  Kopsavilkums    2
1.  Ieceres pamatojums    3
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    3
Фрагмент работы

Uzņēmuma darbības apraksts

Uzņēmuma pilns nosaukums ir sabiedrība ar ierobežoto atbildību Vēsture Modē.
Uzņēmums tiks dibināts 2010. gada aprīlī un plāno uzsākt savu darbību 2010. gada 5. maijā. Uzņēmuma darbības veids – teleraidījuma par modi ražošana.
Pašreiz likumdošana neparedz nekādu īpašu šķēršļu teleraidījuma atvēršanai.
Uzņēmuma izveidošanai īpašnieks paredz izmantot pašu naudas līdzekļu Teleraidījuma pamatkapitāls ir 2500 Ls. Uzņēmumam ir viens īpašnieks Denis Denisov.
Teleraidījuma tiks stāstīts par modes vēsture un to proecēšanu uz mūsdienu modes tendencēm. Skatoties tādu raidijumu cilvēks var relaksēties mājās un arī uzzināt kaut ko jaunu un interesantu. Sponsors jeb reklāmas dēvējs var izmantot šos apstākļus lai piedavātu savu produkciju vai pakalpojumus raidījuma laikā.

Teleraidījuma stratēģiskais mērķis: nodrošināt teleraidījuma popularitāti un kapitāla ienesīgumu ne mazāk par 50%.

Uzņēmuma taktika:
1.Teleraidījuma regulāra ražošana.
2.Teleraidījuma kvalitātes pilnveidošana.
3.Imidža popularizēšana.
Papildus tam^
izveidot kvalitatīvas informācijas ievākšanas un apmaiņas metodes, kas saistītas ar modes vēsturi un modes tendencēm;
izzināt sīkāk un precīzāk skatītāju vēlmes, veicot regulāras aptaujas un citas mērķa aktivitātes;
realizēt reklāmas kampaņas laikrakstos un citos masu informācijas līdzekļos;
piesaistīt naudas un nemateriālos līdzekļus, palielinot uzņēmuma apgrozāmos līdzekļus;
izzināt alternatīvus sponsora preces reklamēšanas variantus, tādējādi uzlabojot teleraidījuma reklamas platformas sortimentu.


1.2. Uzņēmuma piedāvātās preces un pakalpojumi
Teleraidījuma producents izvēle nodarboties ar teleraidījumu sezonas ražošanu, kura tiek radīts modes vēsture, un modes vēstures projekcija uz mūsdienu modi. Veicot mutisku aptauju iedzīvotāju vidū, tika secināts, ka lielākā daļa iedzīvotāji vēlētos skatīties kaut ko interesantu par modi, ar faktiem un piemēriem, bet ne tikai modes skati bez izkaidrošanas.
Tādējādi balstoties uz to, ka teleraidījuma īpašniekam ir ekonomiskā izglītība un lielā pieredze massmedia un televizījā, tirgus vide bija labvēlīga šādas uzņēmējdarbības organizēšanai. Uzņēmuma razõts teleraidījumu serija tiks piedavāta reklāmas devējiem, kuri grib lai viņu produkts tiek pozicionēts interesanta raidījuma laikā. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,98 €
Комплект работ Nr. 1228711
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация