Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:408818
 
Оценка:
Опубликованно: 02.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS ATBILDĪBAS JĒDZIENS    4
1.1  Korporatīvās sociālās atbildības jēdziena izpratne    4
1.2  Korporatīvās sociālās atbildības jēdziena definēšana    7
KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS ATBILDĪBAS PRAKSE    9
2.1  Korporatīvās sociālās atbildības attīstība un prakse    9
2.2  Korporatīvās sociālās atbildības attīstība Latvijā    17
3.  KORPORATĪVĀ SOCIĀLĀ ATBILDĪBA UN REPUTĀCIJAS MENEDŽMENTS    19
3.1  Korporatīvās reputācijas un korporatīvās sociālās atbildības mijiedarbība    19
  NOBEIGUMS    23
  ANOTĀCIJA    25
  KOPSAVILKUMS    26
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    28
Фрагмент работы

Kursa darba izstrādei izvēlētā tēma ir „Reputācijas menedžmenta un korporatīvās sociālās atbildības mijiedarbība”. Autors izdarīja izvēli par labu šai tēmai vairāku būtisku iemeslu pamatots. Pirmkārt, balstoties uz jau esošajām zināšanām korporatīvās reputācijas jomā, autors vēlējās pievērst lielāku uzmanību uzņēmumu reputācijas menedžmentam jeb korporatīvās reputācijas pārvaldei. Otrkārt, autors vēlējās izpētīt korporatīvās sociālās atbildības attīstību un praksi, tādējādi izvērtējot tā spēju ietekmēt korporatīvo reputāciju.
Uzņēmuma jeb korporatīvā reputācija ir sabiedrības vispārējais viedoklis par uzņēmumu un tā darbībām. Tās nozīmi apzinās lielākā daļa uzņēmumu vadītāji, bet ne visi prot to pārvaldīt. Laba reputācija vēl nenozīmē, ka tā ir spēcīga reputācija. korporatīvā sociālā atbildība (KSA) ir viens no spēcīgākajiem sabiedrisko attiecību instrumentiem. Vienlaicīgi ar peļņas vairošanu, KSA rūpējas par apkārtējo vidi, sabiedrības labklājību un tās ilgtspēju, kā arī strādā korporatīvās reputācijas labā.
Darba galvenais mērķis bija izpētīt korporatīvās sociālās atbildības komponentus un ietekmes zonas, jo īpaši- ietekmi uz korporatīvo reputāciju, tādējādi izvērtējot to mijiedarbību. Lai sasniegtu šo mērķi, autors darbu ir sadalījis trīs daļās. Pirmā no tām aplūko korporatīvās sociālās atbildības jēdziena izpratni un definēšanu. Korporatīvā sociālā atbildība ir komplekss uzņēmējdarbības pārvaldes instruments, tāpēc autors ir aprakstījis galvenos tā komponentus. Par cik nepastāv vienotas korporatīvās sociālās atbildības jēdziena definīcijas, autors ir izvēlējies definīcijas, kuras piedāvā vadošās organizācijas pasaules un Latvijas mērogā. Darba otrajā daļā aprakstīta korporatīvās sociālās atbildības prakses attīstība, īpaši izceļot tās attīstību Latvijā. Darba trešā nodaļa aplūko korporatīvās reputācijas pārvaldes elementus un iespējas, izvērtējot korporatīvās sociālās atbildības ietekmi uz reputācijas menedžmentu. Lai to ilustrētu, autors ir izvēlējies spilgtus reālās dzīves piemērus.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,48 €
Комплект работ Nr. 1242761
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация