-
Pārmaiņu vadība CSDD
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Pārmaiņu veidojošie un ietekmējošie faktori | 7 |
1.1. | Pārmaiņu procesa teorētiskais aspekts | 7 |
1.2. | Pārmaiņu cēloņu un virzošo faktoru raksturojums | 9 |
1.3. | Pārmaiņu veidi organizācijās un to raksturojums | 13 |
1.4. | Pārmaiņu ieviešanas metodes | 15 |
1.5. | Pārmaiņu vadīšanas modeļi | 19 |
2. | CSDD vēsture un attīstības gaita | 24 |
2.1. | CSDD dibināšanas vēsture | 24 |
2.2. | CSDD pakalpojumu raksturojums | 27 |
3. | CSDD iekšējās vides un pārmaiņu veidu raksturojums | 31 |
3.1. | Iekšējās vides elementu raksturojums un mijiedarbība | 31 |
3.2. | Uzņēmuma mērķu analīze | 32 |
3.3. | Personāla kvantitatīvais un kvalitatīvais raksturojums | 33 |
3.4. | Organizācijas struktūra | 38 |
3.5. | Uzņēmuma kultūras un tehniskā nodrošinājuma raksturojums | 41 |
4. | CSDD ārējā vide | 45 |
5. | Darbinieku aptaujas rezultāti | 50 |
Secinājumi | 56 | |
Izmantotā literatūra un informācijas avoti | 58 | |
Pielikums. Anketa. | 60 |
Secinājumi
1. Lai organizācijas veiksmīgi attīstītos, tad vismaz reizi gadā jāveic nelieli pārkārtojumi, bet reizi piecgadē jāīsteno būtiska reorganizācija.
2. Organizācijas nevar pastāvēt bez pārmaiņām, nepieciešams ieviest jaunas darba metodes, tehnoloģijas, attiecīgi pārkārtot organizācijas struktūru, mainīt atsevišķu struktūrvienību funkcijas, darba vērtēšanas sistēmu.
3. Biznesa analītiķi un vadības speciālisti atzīst, ka ir astoņi cēloņi, kas nosaka pārmaiņu nepieciešamību un ir to virzošie spēki: sociālā vide, politiskā vide, konkurenti, klienti, akcionāri, ekonomiskā situācija, darbaspēks un tehnoloģijas.
4. Pārmaiņu veidi organizācijās var būt dažādi. Svarīgākie no tiem ir stratēģijas maiņa, kultūras maiņa, strukturālās izmaiņas, personāla kompetences un lojalitātes izmaiņas un tehnoloģiskās izmaiņas.
5. Pārmaiņu plānošana jāsāk ar iepriekšējā un pašreizējā perioda analīzi, jāparedz faktori, kuri var dažādi ietekmēt organizāciju, jānosaka pārmaiņu laika ietilpība, sākums un beigas un iecerētais rezultāts.
6. Pārmaiņu īstenošanas process jāsāk ar mērķu noteikšanu. Tālāk jāizvērtē, kurus cilvēkus ietekmēs pārmaiņas un kā viņi reaģēs, kuri atbalsīs pārmaiņas, vai personālam ir informācija, kāda var būt pretestība un kā to mazināt vai novērst, kas neveicas un kā to novērst, kas veicas, vai mērķis tiks sasniegts, kādi lēmumu un pārmaiņu īstenošanas plāni ir jāpieņem.
7. Svarīga ir darbinieku motivēšana pārmaiņu pieņemšanai, pārliecinot viņus, ka tās ir izdevīgas gan organizācijai, gan pašiem darbiniekiem. Ir vairākas metodes, kā to izdarīt. Katrai metodei ir savas priekšrocības un savi trūkumi. Organizāciju menedžeriem jānovērtē situācija, lai izvēlētos pareizu un piemērotu metodi.
8. Ir vairāki pārmaiņu vadīšanas modeļi. Piemēram, K. Levina modelī ir izdalītas trīs fāzēs: atkausēšana, pārmaiņas un iesaldēšana. L. Likerta izstrādātais pārmaiņu vadīšanas modelis aptver 6 savstarpēji saistītus posmus.
9. Darba autore domā, ka ar laiku aizvien vairāk organizāciju atmetīs savus birokrātiskos principus un ieviesīs pārmaiņas organizācijās, jo redzēs, ka tikai tādā veidā tie varēs …
Jebkura uzņēmējdarbība ir saistīta ar risku, tas nozīmē, ka veicot jebkuru pasākumu, jāapzinās, ka to pavadīs ne tikai panākumi, bet var pat sākties cīņa par izdzīvošanu. Uzņēmuma veiksmīgas funkcionēšanas svarīgākais nosacījums ir uzņēmuma spēja pielāgoties iekšējiem un ārējiem apstākļiem. Jebkurš uzņēmums ir atklāta sistēma, kas sastāv no vairākiem mainīgiem elementiem. Savukārt visi šie iekšējie elementi ir cieši saistīti ar ārējās vides elementiem. Šis iekšējo un ārējo faktoru kopums ir organizācijas vide. Lai uzņēmumi veiksmīgi attīstītos agrāk vai vēlāk ir nepieciešamas veikt kādas pārmaiņas. Pārmaiņu efektīva vadīšana ir viens no grūtākajiem organizāciju vadītāju uzdevumiem. Viņam ir jāapzinās pārmaiņu nepieciešamība un jānoskaidro cēloņi, kas nosaka pārmaiņas. Mūsdienās katrai organizācijai ir nepieciešams ieviest jaunas darba metodes, tehnoloģijas, attiecīgi pārkārtot organizācijas struktūru, mainīt atsevišķu struktūrvienību funkcijas, darba vērtēšanas sistēmu utt.
- Biežākās kļūdas veselības aprūpes vadībā
- Pārmaiņu vadība CSDD
- Pārmaiņu vadīšana AS "Parex Banka"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Dokumentu vadība pēc LVS EN ISO 9001:2000 standarta uzņēmumā "Venta"
Дипломная для университета53
-
Kvalitātes vadība lauku tūrisma uzņēmumos
Дипломная для университета104
Оцененный! -
Biznesa vadība vidēji mazā uzņēmumā
Дипломная для университета59
Оцененный! -
Finanšu vadība SIA "TD Baltic"
Дипломная для университета57
Оцененный! -
Finanšu analīze kā vadība lēmumu pieņemšanas informatīvais avots
Дипломная для университета53
Оцененный!