Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:432372
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.06.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Pārmaiņu veidojošie un ietekmējošie faktori    7
1.1.  Pārmaiņu procesa teorētiskais aspekts    7
1.2.  Pārmaiņu cēloņu un virzošo faktoru raksturojums    9
1.3.  Pārmaiņu veidi organizācijās un to raksturojums    13
1.4.  Pārmaiņu ieviešanas metodes    15
1.5.  Pārmaiņu vadīšanas modeļi    19
2.  CSDD vēsture un attīstības gaita    24
2.1.  CSDD dibināšanas vēsture    24
2.2.  CSDD pakalpojumu raksturojums    27
3.  CSDD iekšējās vides un pārmaiņu veidu raksturojums    31
3.1.  Iekšējās vides elementu raksturojums un mijiedarbība    31
3.2.  Uzņēmuma mērķu analīze    32
3.3.  Personāla kvantitatīvais un kvalitatīvais raksturojums    33
3.4.  Organizācijas struktūra    38
3.5.  Uzņēmuma kultūras un tehniskā nodrošinājuma raksturojums    41
4.  CSDD ārējā vide    45
5.  Darbinieku aptaujas rezultāti    50
  Secinājumi    56
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    58
  Pielikums. Anketa.    60
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Lai organizācijas veiksmīgi attīstītos, tad vismaz reizi gadā jāveic nelieli pārkārtojumi, bet reizi piecgadē jāīsteno būtiska reorganizācija.
2. Organizācijas nevar pastāvēt bez pārmaiņām, nepieciešams ieviest jaunas darba metodes, tehnoloģijas, attiecīgi pārkārtot organizācijas struktūru, mainīt atsevišķu struktūrvienību funkcijas, darba vērtēšanas sistēmu.
3. Biznesa analītiķi un vadības speciālisti atzīst, ka ir astoņi cēloņi, kas nosaka pārmaiņu nepieciešamību un ir to virzošie spēki: sociālā vide, politiskā vide, konkurenti, klienti, akcionāri, ekonomiskā situācija, darbaspēks un tehnoloģijas.
4. Pārmaiņu veidi organizācijās var būt dažādi. Svarīgākie no tiem ir stratēģijas maiņa, kultūras maiņa, strukturālās izmaiņas, personāla kompetences un lojalitātes izmaiņas un tehnoloģiskās izmaiņas.
5. Pārmaiņu plānošana jāsāk ar iepriekšējā un pašreizējā perioda analīzi, jāparedz faktori, kuri var dažādi ietekmēt organizāciju, jānosaka pārmaiņu laika ietilpība, sākums un beigas un iecerētais rezultāts.
6. Pārmaiņu īstenošanas process jāsāk ar mērķu noteikšanu. Tālāk jāizvērtē, kurus cilvēkus ietekmēs pārmaiņas un kā viņi reaģēs, kuri atbalsīs pārmaiņas, vai personālam ir informācija, kāda var būt pretestība un kā to mazināt vai novērst, kas neveicas un kā to novērst, kas veicas, vai mērķis tiks sasniegts, kādi lēmumu un pārmaiņu īstenošanas plāni ir jāpieņem.
7. Svarīga ir darbinieku motivēšana pārmaiņu pieņemšanai, pārliecinot viņus, ka tās ir izdevīgas gan organizācijai, gan pašiem darbiniekiem. Ir vairākas metodes, kā to izdarīt. Katrai metodei ir savas priekšrocības un savi trūkumi. Organizāciju menedžeriem jānovērtē situācija, lai izvēlētos pareizu un piemērotu metodi.
8. Ir vairāki pārmaiņu vadīšanas modeļi. Piemēram, K. Levina modelī ir izdalītas trīs fāzēs: atkausēšana, pārmaiņas un iesaldēšana. L. Likerta izstrādātais pārmaiņu vadīšanas modelis aptver 6 savstarpēji saistītus posmus.
9. Darba autore domā, ka ar laiku aizvien vairāk organizāciju atmetīs savus birokrātiskos principus un ieviesīs pārmaiņas organizācijās, jo redzēs, ka tikai tādā veidā tie varēs …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация