Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:465035
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.10.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
Kultūras vide, tās loma sabiedrības dzīvē starptautiskā kontekstā    4
II  Starpkultūru kompetence - priekšnoteikums veiksmei starptautiskajā biznesa apritē    9
III  Biznesa kultūras būtība, to veidojošie elementi un izpausmes darījumu pasaulē    12
IV  Ieskats Spānijas darījumu pasaules kultūrā    14
  Izmantotās literatūras avoti    19
Фрагмент работы

Saskarsme ar citiem cilvēkiem ir praktiski jebkura cilvēka neatņemama dzīves sastāvdaļa, un, attīstoties valstu sadarbībai, arvien biežāk nākas saskarties arī ar citu kultūru pārstāvjiem. Komunicējoties ar atšķirīgu kultūru pārstāvjiem, jārēķinās ar atšķirīgām mentalitātes izpausmēm, tradīcijām un kultūras vērtībām.
Ņemot vērā ekonomisko aspektu un integrēšanos Eiropas Savienībā, lielie uzņēmumi, kā arī MVU, kuri darbojas uz zināšanām balstītajā ekonomikā, arvien vairāk paļaujas uz ārzemju informāciju avotiem, tādēļ ir jāpiemēro attiecīgā reģiona vai valsts kultūras konteksts, lai sasniegtu tirgu. Ja, piemēram, mācības notiek darba vietā, ir jāņem vērā darbaspēka atšķirīgās kultūras, atspoguļojot uzņēmējdarbības daudzkultūru sabiedrisko vidi.

Biznesa vidē ir būtiskas starpkultūru kompetences, ja līdzās pastāv un mijiedarbojas divas vai vairākas kultūras, vai gadījumos, kad uzņēmumā vai organizācijā ir daudzkultūru sabiedrība. Tāpat, nodarbojoties ar biznesu svešā zemē, saskarsme ar atšķirīgu kultūru pārstāvjiem var sagādāt problēmas. Lai tā nenotiktu, šīs atšķirības ir jāzina, jārespektē un jāizturas pret tām ar cieņu. Citiem vārdiem, ir jāizprot citu zemju biznesa kultūra. Autors savā referātā centies rast izsmeļošāku un pamatotu atbildi uz jautājumu, kādēļ ir tik svarīgi labi pārzināt citās valstīs pastāvošo biznesa kultūru, un kā šīs zināšanas var kalpot par veiksmes faktoru veiksmīgai uzņēmējdarbībai starptautiskā kontekstā.
Atsaucoties uz Eiropā pazīstamā biznesa kultūru pētnieka, neatkarīgā konsultanta starptautiskajā vadzinībā Dž.Moula grāmatā ,,Biznesa kultūra un etiķete Eiropas valstīs” atziņu attiecībā uz kultūras videi raksturīgo, var pilnībā piekrist, ka jebkura kultūra ir nemanāma līdz brīdim, kad tā saskaras ar citām kultūrām, jo līdz ar to izceļas atšķirīgais. Pat divās kaimiņvalstīs- Latvijā un Igaunijā – uzskati par vadītāja lomu uzņēmumā, apspriežu plānošanu, komandas nozīmi un citiem aspektiem var manāmi atšķirties. Lai izprastu šī fenomena būtību, sākotnēji ir jaizprot kultūras kā sistēmas elementi, šīs sistēmas robežas un ietekme starptautiskā kontekstā.
Kultūra, nenoliedzami, ir daudzfunkcionāla un daudžškaitņaina sistēma. Primāri kultūru var definēt šādi: kultūra ir sistēma, kas ļauj indivīdiem un cilvēku grupām sadarboties citam ar citu un apkārtējo pasauli. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1144831
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация